Simple Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Har reggat mig i värld Beta nu också (Y) x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) Jag har just börjat. Fattar inte så mycket just nu. Några tips? Och hur gör jag så att mina forskare forskar Vetenskap istället för Ekonomi? Redigerat 10 Maj 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Du klickar på Akademin, Sen till vänster så ser du någon forsknings liknande grej, Där klickar du ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Ok, tackar. Hittade den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Bra att det fixade sig! Håller just nu på med att bygger ett Palats så jag kan bygga en liten koloni på Vinön brevid mig..Annars blir befolkningen sur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Har tröttnat, det suger. Kul i början, sen blir det svintråkigt och drygt. Om ni vill slösa tid av ert liv på detta så spela det. Ikariam accout säljes, 3 byar, en vinby, en marmorby och en svavelby. Ca 150.000 guld. Startbud: 50fm, om jag inte får några bud innan onsdag så går accountet till InFlame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) Drar tillbaka mitt bud. Om ni behöver köpa Vin/Kristall kontakta DamelQ in-game! -40 -38 Staden heter Kudd Citadel och är nivå 5 i stadsstorlek! Redigerat 10 Maj 2008 av DamelQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) behöver svavel.Byter gärna mot cash/kristall. Redigerat 11 Maj 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Marmor heter det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) Har tröttnat, det suger. Kul i början, sen blir det svintråkigt och drygt. Om ni vill slösa tid av ert liv på detta så spela det. Ikariam accout säljes, 3 byar, en vinby, en marmorby och en svavelby. Ca 150.000 guld. Startbud 50fm, om jag inte får några bud innan onsdag så går accountet till InFlame. :D Redigerat 10 Maj 2008 av InFlame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) Har nyss börjat! Har byggt ett hus!!! (OMG! :lol: ) Kan man byta namn på staden? För den heter Polis... -_- [EDIT] Hittade var man bytte namn, men jag vet inte vad staden ska heta! ^^ Redigerat 11 Maj 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Döp huvudstaden till typ: Namn Citadel Och kolonierna till: Namn Village Vad är din cords? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.