KaramellKing Skrivet 23 April 2008 Författare Rapport Skrivet 23 April 2008 `är det assrapist som är framme igen tro? Nja...tror inte det,måste vara nå server-fel. Citera
Vendetta Skrivet 23 April 2008 Rapport Skrivet 23 April 2008 Jag kom inte in på sidan förut! Fastcgi kom bara fram hela tiden! Och så höll det nog på i en halvtimme minst...samma här Citera
admin Skrivet 23 April 2008 Rapport Skrivet 23 April 2008 Det är dessvärre bara att leva med felet tillsvidare. Uppstår det så ladda bara om och det bör vara fixat. Citera
krille97 Skrivet 24 April 2008 Rapport Skrivet 24 April 2008 Jag kom inte in på sidan förut! Fastcgi kom bara fram hela tiden! Och så höll det nog på i en halvtimme minst...samma här det har typ bara hänt 5 gånger för mig. Admin; går det typ att fixa på nåt sätt?? asså det dära med sidan att det blir error? Citera
Katt Skrivet 24 April 2008 Rapport Skrivet 24 April 2008 I så fall, så måste han vända upp och ner på hela databasen... :( Jag tror även att felet även beror till en viss del på våra datorer, eftersom ingen får error samtidigt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.