Champagne Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 hej jag ska köpa ett nytt spel för 399 kr i webhallen....så jag valde assasins creed, Dead rising elller bioshock.....vilket ska jag köpa??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jooki Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Alla de spelen är fanemej värdelösa, jag köpte doom2 igår för 499kr på blocket och det är det bästa jag någonsin spelat, bioshock kopierar av assasins creed som f*n, även om assasins creed har värdelös story. annars kan du köpa wolfenstein 3d för 199kr på tradera om du har tur, men det kan bli upp till 400, men det är ändå lätt värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Ta det du tycker är roligast. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Tycker du ska köpa nåt annat spel än de där 3. Assassins Creed är roligt tills du klarat ut det, som man gör rätt snabbt känns det som. Bioshock, gillar inte sånna spel men du kanske gör. Dead Rising kan va kul ett litet tag men inte särskilt länge. Men om du MÅSTE köpa nåt av dom tycker jag assassins creed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 vad har du för spel och vad gillar du för spel?? Det finns klart bättre spel en dem sen e kanske bioshock inget dåligt spel men sattsa inte på dem. GTA 4 (har hört att vissa hittat spelet för 300kr) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Tycker inte att du skall köpa något av dem assassians creed blir man trött på ganska snabbt samma med bishok och dead rising har en tråkig story. Om du måste köpa något av dem skulle jag rekommendera dead rising. annars skulle jag lätt rekommendera hitman blood money fett kul men det är upp till dig lycka till :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 vad har du för spel och vad gillar du för spel?? Det finns klart bättre spel en dem sen e kanske bioshock inget dåligt spel men sattsa inte på dem. GTA 4 (har hört att vissa hittat spelet för 300kr) Jag gillar såna hära svärdspel där man kan sno saker och sånt:DMen jag gillar inte äventyrsspel(Typ som spyro) EDIT: Ok...Nu valde jag att köpa Assasins creed för jag hörde att det var som ett rollspel.....men nästa gång jag köper ett spel så väljer jag mellan Army Of Two eller GTA IV.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ludvig Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 kLart assassins creed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 (redigerat) bioshock kopierar av assasins creed som f*nVad snackar du om? Bioshock kom ut först av dom två och dom är ju helt olika...Dead Rising och Bioshock är spelen jag rekommenderar. Redigerat 3 Maj 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 GTA4!!!lätt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Alla de spelen är fanemej värdelösa, jag köpte doom2 igår för 499kr på blocket och det är det bästa jag någonsin spelat, bioshock kopierar av assasins creed som f*n, även om assasins creed har värdelös story. annars kan du köpa wolfenstein 3d för 199kr på tradera om du har tur, men det kan bli upp till 400, men det är ändå lätt värt det. Vadå Bioschock kopirerar av assasins creed, Bioshock kom ju för f*n före så då e det la tvärt om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 ta GTA IV (det finns för 399kr på elgiganten, det är det billigaste) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.