Raptomex Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Hej hej. Jo, jag undrar om det finns nått sätt att "trimma" sin ping(latency) i css. På de flesta spelen kan man skriva /com.maxfps 0-1000. Jag brukar köra med 40, då har jag ca. 0-2 i ping. Kan man inte göra nått liknande på css? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Man gör inte sitt internet snabbare genom att ändra sin fps.. förr kunde man enkelt skriva commands så ens ping stog på 5 för att lura servern, men ens riktiga ping är fortfarande på sin vanliga nivå -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Kan nån säga mej vad Ping [Latency] är? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Man gör inte sitt internet snabbare genom att ändra sin fps.. förr kunde man enkelt skriva commands så ens ping stog på 5 för att lura servern, men ens riktiga ping är fortfarande på sin vanliga nivå -_- Lolz. Kanske är det han menar med att trimma.Och vaddå förr? Det går att göra så på CoD4 ;) Men iaf raptomex, när ingen har gett dig förslag utan bara spammat i tråden så.. Jag vet iaf hur man kan få 0-2 ping i css. Först stänger du alla onödiga processer som msn å sånt skit. Stäng ner allt som har med internet att göra. Gå in i spelet öppna konsollen och skriv; rate 20000. Det brukar fungera för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 (redigerat) ~>[edit]<~ Dubbel post. Redigerat 24 April 2008 av Noiseless Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Mm exakt.. Jag stängde ner alla processer (onödiga) samt internet (explorer) Sen så skrev jag rate 15000 i konsollen, då hade jag runt 0,1-2 i ping. Så tack Noiseless ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Istället för att skriva Rate så högt som möjligt, är det bättre att du först kollar din Internet uppkoppling sedan ändrar du raten till passande inom din uppkopplings gränser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Det har jag med undrat över.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Det har jag med undrat över..Undrat vad :huh: ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Hur man boostar ping på source. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 (redigerat) Kan nån säga mej vad Ping [Latency] är? :) Ping är tiden det tar för din dator att skicka och få ett svar från en annan. Det kan tillexempel vara lättare och förstå om man jämför det med ekolod som finns på båtar. De skickar en ljudsignal mot havets botten och väntar på att den studsar tillbaka från botten till båten, sedan beräknar man djupet med hur snabbt ljudet färdas i vatten och hur lång tid det tog för att ljudet kom tillbaka. Redigerat 26 April 2008 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cir0w Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 cl_cmdrate 101 rate 30000 cl_updaterate 101 men raten beror på vilken server man e inne på men 30k brukar vara den vanligaste ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg