Svampen2 Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 (redigerat) jag tycker man borde kunna köpa ett "byta namn kort" för fm i affären. nån som håller med? Redigerat 19 April 2008 av Gamer95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Det behövs inte. Man kan göra det i "Mina inställningar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 19 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 men sen måsste man ju vänta i ett år ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Köp VIP, så får du bara vänta i ett halvår! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 19 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 ja va kul... det är ochså lenge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Neewb Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 ja va kul... det är ochså lenge!Sluta tjabba, det är i alla fall mindre än ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 (redigerat) mm men om man inte vill/ kan bli fuska vip då? Redigerat 20 April 2008 av Gamer95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Då får man vänta i ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 jag vill att amn ska kunna köpa nått så man slipper det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 jag vill att amn ska kunna köpa nått så man slipper det.. Du, ja. Admin bestämmer. Skaffa VIPså får du bara vänta i ett halvår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 jag vill att amn ska kunna köpa nått så man slipper det..det har varit så innan men eftersom det antagligen är bätte såhär så stannar det nog så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Om man skulle kunna byta namn så lätt hade det förmodligen varit mycket namn bytet, vilket jag skulle tycka vara jobbigt. Det räker med att det bytas avatarer stupikvarten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.