Hoppa till innehåll

Jag Har Kommit För Att Frälsa Er!


Rekommendera inlägg

Jag kan ju säja att majoriteten som är intresserade av denna kille är ungefär 40+.

Jag tycker han är bra O.x

 

Bort med all skit som hårdrock metal och alla subgenrer som finns! Och in med Country/Klassisk och Dansband musik!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag kan ju säja att majoriteten som är intresserade av denna kille är ungefär 40+.

Jag tycker han är bra O.x

 

Bort med all skit som hårdrock metal och alla subgenrer som finns! Och in med Country/Klassisk och Dansband musik!

 

Du har ju din musikstil och jag min. (;
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bort med dansband, in med detta:

 

Väldigt likt dansband. Linken asså.

Nu förstår jag inte, vet du ens vad Dansband är om du är seriös?

 

Det var ett skämt, ju. ._.

 

Puh! Du orsakade nästan en hjärtattack. OCH ÄVEN OM DET VAR ETT SKÄMT SÅ VAR DET INTE ROLIGT.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Kära musikälskare.

 

Jag vill börja med att tala om för er att även jag är en så kallad ungdom. Jag vet att det inte alltid är så lätt att lyssna till sitt hjärta, jag vet hur stark omgivningens inflytande kan vara.

Många av oss (ja, jag skriver oss då jag känner att vi har någonting inom oss som binder oss samman) fastnar i dåliga vanor. Vi lyssnar på skitmusik. Green Day, Tokio Hotel och System of a Down kan jämföras med amfetamin, ecstasy och heroin. Det är lätt att bli sugen på att testa, det är lätt att fastna och det är skadligt. Den stora skillnaden är dock att de tre förstnämnda är socialt accepterade vilket gör dem så otroligt mycket farligare.

 

Jag vill visa er att världen kan vara så oerhört vacker och underbar. Ni behöver inte leva ett fejkat liv med Nightwish, Kent och Snow Patrol för att inbilla er att livet betyder något och att ni är lyckliga. Jag har funnit ljuset, jag har funnit lyckan, och jag har funnit livsglädjen. Och allt detta fann jag hos en enda man. Och hans namn är Christer Sjögren.

 

"Haha, dansband?!", tänker ni säkert nu. Men varför tänker ni "Haha, dansbad?!"? Jo, jag har redan sagt det en gång, och jag säger det igen. Som ung är det svårt att lyssna till sitt hjärta och omgivningens mörka fingrar har knutit sig kring era ljusa själar. Christer är lycka, liv och livsglädje. Jag hoppas att ni kan gå in i er själva och finna det som ni EGENTLIGEN vill, inte det som er omgivning förväntar sig att ni ska vilja. Bered er på en fantastisk resa, bli ett Christer-fans du också! Konvertera till Christerdomen!

asså e du knäpp eller, amfetamin, ecstasy och heroin det e musik inte droger herregud så du menar att jag knarkar för jag spelar och lysnar på metallica?????? heregud har du inget vettigare att säja så håll käften om du inte vet det så ligger man och skiterner sig i 2 veckor om man slutar med heroin och amfettamin så om jag skulle sluta lysna coh spela metallica så skulle jag göra det elelr vad menar du!!!!!!!!!!!!!!??????????????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...