360Xbox Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Har du nån gång slagit dej så du fick ett ärr för livet. Själv så har jag skärt mej med en kniv på handen så jag har ett ärr där! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 (redigerat) I sommras så skar jag mig i handen med en fiske kniv så jag fick åka in på sjukhuset och kunde inte bada i 3 veckor sen utan plast påse :) Jag fick ett "R" av det :) Redigerat 22 April 2008 av Aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Ett ärr på mitt ben som jag fick när jag ramlade på en sten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 har ett ärr i huvudet som en skit dummt EMO i min klass gjorde när jag reta henne. hon putta in mig i en krok. ;: ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Har 2 ärr på knäna efter att varit inblandad i en trafikolycka för några år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Ett ärr efter en spegel :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 jag har två ganska små ärr på min handled som jag inte ahr någon aning om hu jag fått o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Ett ärr på fingret efter att ha skurit mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Jag har ett litet ärr på pannan ;) Syns knappt som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Har ett stort ärr på armen sedan några år tillbaka då jag fick smält plast där. Gjorde ont, samt att man inte kunde dra bort det med händerna utan att riskera brännskador där med. Det var bara att se det smälta in i huden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Ett ärr efter en spegel :rolleyes: hehe sprack den när du tittade i den? xD har ett på fingret efter en kniv(knivslagsmål), ett mitt i handen efter ett bord(Oo)(det "föll" på hand :P) ett stort på benet efter en krokodil, ett typ 10 cm på ryggen från en haj och 3 feta riv ärr efter en björn i ansiktet. p.s de 3 sista är påhittade :P och det var inget knivslagsmål utan jag skar mig..dock så va det ett bord som jag hängde mig i och välte på min hand så jag bröt långfingret och fick ett stort sår i handen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Har inga ärr.... :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.