Ganer95 Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 tihihihihihih! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Har ett på handen efter jag vart stämplad en gång då vi körde bandy på en rast i femman, fick 6 sår varav ett då man såg skelettet, det var det jag fick ärret av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Slog hål i hakan på en gungbräda. :P Fast det var i ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 har ärr på mitt ben. Och i dag fick ja en golfboll i huvet som min kompis kanstade upp i luften. gjorde ganska ont :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 har ärr på mitt ben. Och i dag fick ja en golfboll i huvet som min kompis kanstade upp i luften. gjorde ganska ont :rolleyes:Jag fick ett skott mellan bena! Gjorde ont som faan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 sluta! :cry: detta är inte spam jag menar det! Mm, ser det. Men den där snorungen som tror att han e du skulle behöva en rejäl ban från fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Min värsta skada är nog när jag åkte bob och så råkade jag visst svänga lite kraftigt på isen eller något så jag flög av boben och jag vet inte vad som rev upp mitt knä men tror det var någon vass sgrej så jag fick åka till sjukhuset och sy tolv stygn i knäet :P Det roliga var att både jeansen, långkalsongerna och termobyxorna var hela x'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Har rätt många ärr ^^ ett på varje ögonbryn (slagit i en stol / rullat in i en byrå) ryggen (ramla bakåt på hörnet på ett skoställ) ärr från bitmärken av hunden XD (lår och händer) O.S.V :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Ett ärr efter en spegel :rolleyes: hehe sprack den när du tittade i den? xD har ett på fingret efter en kniv(knivslagsmål), ett mitt i handen efter ett bord(Oo)(det "föll" på hand :P) ett stort på benet efter en krokodil, ett typ 10 cm på ryggen från en haj och 3 feta riv ärr efter en björn i ansiktet. p.s de 3 sista är påhittade :P och det var inget knivslagsmål utan jag skar mig..dock så va det ett bord som jag hängde mig i och välte på min hand så jag bröt långfingret och fick ett stort sår i handen :P Snarare var det en väääldigt smidig person som hade ner den :o Alltså jag var på ett badhus så jag hade bara badbyxor på mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 När jag var 6 så hade vi jul tema på skolan . Jag skulle hämta skägg till min tomte . Så jag hoppar ner från stolen och landade på min arm och bröt den så att min arm såg ut som ett S :) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Har ett gäng ärr lite här och där. Ett i panan för att min snälla X-farfar ville att jag inte skulle leka med gardinerna så jag ramla och slog i bordskanten. Ett stort på knät för att jag sprang ner för ett berg (kompis som bodde där) och såklart ramlar jag och powerslider 2 meter (det konstigaste var att det var min kompis lille bror som grät mäst fasten det var jag som förlorat 1/2 liter blod) Bränskada på benet pga varm motorcyckel. Lite små skrap för att jag åkte motorcykel och en buss kom på fel vägfil för att den var försenad och det var en kö till färjan (såklart hade jag en dyckar tub i ryckseken som vägde 15kg som inte gjorde det skönare att rulla i diket och bara shorts). Och 4 kött pro lite här och där pga att jag har en okänd sjukdom (finns 1 till person som har det [iallafall som docktorerna vet om]) och de vill ju alltid ha en bit av mig varje gång jag går ditt så jag gillar inte docktorer längre :angry: Det var nog alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 fick ett djupt ärr i huvet när jag va på dagis (5år). Min tröja fastnade i ett spetsigt staket (det är format så här ovanför "|_") Drog kroppen framåt allt vad jag hade och slog i huvet i andra kanten av staketet (staketet är format så här från sidan "/\/\/\/\".) började blöda rätt så mycket och svimmade. Minns inte så mycket vad some hände sen... JO! de har nu sågat ner spetsarna på staketen!^^ Hoppas ni fattar vilket ni troligen inte gör för jag är så dålig på att försöka förklara nått! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.