Sidney Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 (redigerat) Tja! Var hos min kusin igår och han hade typ värsta skateparken till fingerboard och jag blev lite småsugen på att köpa en själv. Så vet nån vart man kan köpa fingerboard och vart priset ligger för en? Bor i Tyresö som ligger precis söder om Stockholm city (eller vad man säger, själva stan.). Finns det nånn affär i närheten som säljer fingeboard? I Tyresö, Haninge, Farsta centrum? Godissvampen? Är tacksam för alla svar. Redigerat 23 April 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Multi Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Tja! Var hos min kusin igår och han hade typ värsta skateparken till fingerboard och jag blev lite småsugen på att köpa en själv. Så vet nån vart man kan köpa fingerboard och vart priset ligger för en? Bor i Tyresö som ligger precis söder om Stockholm city (eller vad man säger, själva stan.). Finns det nånn affär i närheten som säljer fingeboard? I Tyresö, Haninge, Farsta centrum? Godissvampen? Är tacksam för alla svar. Vad är en fingerboard? :o Har jag missat något stort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Tja! Var hos min kusin igår och han hade typ värsta skateparken till fingerboard och jag blev lite småsugen på att köpa en själv. Så vet nån vart man kan köpa fingerboard och vart priset ligger för en? Bor i Tyresö som ligger precis söder om Stockholm city (eller vad man säger, själva stan.). Finns det nånn affär i närheten som säljer fingeboard? I Tyresö, Haninge, Farsta centrum? Godissvampen? Är tacksam för alla svar. Vad är en fingerboard? :o Har jag missat något stort? sådan mini-skateboard för fingrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Tja! Var hos min kusin igår och han hade typ värsta skateparken till fingerboard och jag blev lite småsugen på att köpa en själv. Så vet nån vart man kan köpa fingerboard och vart priset ligger för en? Bor i Tyresö som ligger precis söder om Stockholm city (eller vad man säger, själva stan.). Finns det nånn affär i närheten som säljer fingeboard? I Tyresö, Haninge, Farsta centrum? Godissvampen? Är tacksam för alla svar. Vad är en fingerboard? :o Har jag missat något stort? undrar också för du menar väll inte en sån skejtboard till handen? hade en sparcykel till handen när jag var liten :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Fingerboard ---> Borde finnas att köpa i närmaste leksaksaffär. Om det inte finns där, kolla med Hobbex eller Teknikmagasinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Fingerboard var typ inne för flera år sen men jag blev sugen på att köpa en nu. Och japp, Fingerboard är en liten skateboard till fingrarna (ungefär 10cm lång.). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Fingerboard var typ inne för flera år sen men jag blev sugen på att köpa en nu. Och japp, Fingerboard är en liten skateboard till fingrarna (ungefär 10cm lång.). Om nu din kompis har en så kan du väll bara fråga var han köpte sin? Men annars ska det finnas på www.junkyard.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 jag bor as nära dig jag bor i sköndal men skit samma. om du åker till länna sen på antingen intersport lr stadium så ska det finnas har själv köpt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 höhö. kommer ihåg dem. värsta inne typ i 4an xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 jag bor as nära dig jag bor i sköndal men skit samma. om du åker till länna sen på antingen intersport lr stadium så ska det finnas har själv köpt där. Hur mycket kosatde de där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 ops jusste glömde säga prsiset. dom kostar 100 typ det är inte så jätte roligt men om man typ e proffs på det så e det kul. jag kan typ bara kick flipp, heal flipp, ollie med mer jag kan grinda med men det är ganska lätt. sen när du köppt å vill lära dig trix sög på youtube så här typ "techdeck" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 ska man göra egnabanor? är det svårt? har sett i affären att det har funnits i kalle anka tidningar,nån skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.