Hoppa till innehåll

Köpa Fingerboard?

Sidney

Rekommendera inlägg

Tja!

Var hos min kusin igår och han hade typ värsta skateparken till fingerboard och jag blev lite småsugen på att köpa en själv. Så vet nån vart man kan köpa fingerboard och vart priset ligger för en? Bor i Tyresö som ligger precis söder om Stockholm city (eller vad man säger, själva stan.). Finns det nånn affär i närheten som säljer fingeboard? I Tyresö, Haninge, Farsta centrum? Godissvampen? Är tacksam för alla svar.

Redigerat av tyresö
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Multi

Tja!

Var hos min kusin igår och han hade typ värsta skateparken till fingerboard och jag blev lite småsugen på att köpa en själv. Så vet nån vart man kan köpa fingerboard och vart priset ligger för en? Bor i Tyresö som ligger precis söder om Stockholm city (eller vad man säger, själva stan.). Finns det nånn affär i närheten som säljer fingeboard? I Tyresö, Haninge, Farsta centrum? Godissvampen? Är tacksam för alla svar.

Vad är en fingerboard? :o

Har jag missat något stort?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keylogger

Tja!

sådan mini-skateboard för fingrarna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja!

undrar också för du menar väll inte en sån skejtboard till handen? hade en sparcykel till handen när jag var liten :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fingerboard var typ inne för flera år sen men jag blev sugen på att köpa en nu.

Och japp, Fingerboard är en liten skateboard till fingrarna (ungefär 10cm lång.).

Om nu din kompis har en så kan du väll bara fråga var han köpte sin? Men annars ska det finnas på www.junkyard.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ops jusste glömde säga prsiset.

dom kostar 100 typ

det är inte så jätte roligt men om man typ e proffs på det så e det kul.

jag kan typ bara kick flipp, heal flipp, ollie med mer

jag kan grinda med men det är ganska lätt.

sen när du köppt å vill lära dig trix sög på youtube så här typ "techdeck"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...