Hoppa till innehåll

Spel Att Ladda Ner

LivingFree

Rekommendera inlägg

Jag har tråkigt väldigt ofta när jag är inne på datorn och cd-rom läsaren har pajat så jag kan inte installera något spel med cd. Så istället laddar jag ner spel men jag hittar inga bra som inte tar mycket plats. Skicka några tips tack :)

Redigerat av LivingFree
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GripenII

Tack men nu menade jag torrent filer.... jag vet bara inget bra spel.... skriv helst medeltida rpg eller andra medeltida spel jag är inte så inne i nutidskrig

Här på fuska.se talar vi inte om "Warez".Men nu till dig.

Medieval 2 Total War tror jag det heter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Medieval 2: Total War är ett riktigt bra strategilir lir, det har du rätt i GripenII. Dock tar det väldigt mycket plats. 11GB om jag inte missminner mig. Thief: The Dark Project, Thief II: The Metal Age och Thief: The Deadly Shadows är dock väldigt bra stealthspel som utspelar sig under medeltiden och inte tar mycket plats.

Du kan ladda ner dessa spelen från Steam. Ett bra sätt att lagligt köpa spel om din CD/DVD-läsare inte fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keylogger

Tack men nu menade jag torrent filer.... jag vet bara inget bra spel.... skriv helst medeltida rpg eller andra medeltida spel jag är inte så inne i nutidskrig

bara för att det är torrent är det inte warez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bara för att det är torrent är det inte warez

§3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter.

Man har torrents till fildelningsprogram.

Back to topic.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...