Gäst Keylogger Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 mhm det har jag, till min so-lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Jo, en gång när SO-läraren skällde på mig för något jag inte hade gjort så svorde jag åt honom lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Har väl hänt någon gång när jag var liten och ganska omogen sa väl typ gubbj*v*l till honom men jag ångrar det nu Tur att jag inte hadde några betyg då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Självklart, fast vi skämtar bara med varann så de svär tebkas. ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Tuffingar ni är :cool: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Att svära mot en lärare? Kan man bli mer fjårdis ;) (fjortis) Nej det gör man ju inte, sunt förnuft ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jag brukar inte kunna hålla mig i styr så värst bra.. <_< .. Som när en i klassen 'satte dit mig' för något jag inte hade gjort.. Jag kanske inte svor rätt till läraren fast..ändå.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 haha minst 5 gånger varje lekion i vår klass:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Har väl hänt någon gång när jag var liten och ganska omogen sa väl typ gubbj*v*l till honom men jag ångrar det nu Tur att jag inte hadde några betyg då :)han kan inte sänka dina betyg för de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Man får betyg i uppförande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGRayzorZ Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jag undrar om ni har svurit till en lärare... själv har jag gjort de, jag sa de högt men han hörde de inte. Nu undrar jag om ni har de.. japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Bara omoget om ni frågar mig. Man behöver inte öppna en stor käft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.