NightMaker Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 (redigerat) Hur tycker ni det går för mig? var 32 i går 39 idag (kanske drar 40) :P 2days 21h 11min playtime Bild: (ifall ingen tror mig :P) Redigerat 26 April 2008 av DonkeyKong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 BYt DW till vanquisher i mainhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Suger?! Man kan använda WW axe till minst 50! (Btw Kirk, sluta kommentera varenda inlägg :S) Suger och suger, nja men på lvl 40 när ni säger att man ska skaffa den så kan man skaffa epic 2h:s som e imba lvl 50 från ZF? eller en boe rare som kostar ganska mycket och skit waste att köpa om man inte är twink? Finns massor med lvl 40 epics... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Suger?! Man kan använda WW axe till minst 50! (Btw Kirk, sluta kommentera varenda inlägg :S) Suger och suger, nja men på lvl 40 när ni säger att man ska skaffa den så kan man skaffa epic 2h:s som e imba lvl 50 från ZF? eller en boe rare som kostar ganska mycket och skit waste att köpa om man inte är twink? Finns massor med lvl 40 epics... mmm men onödigt att skaffa epic i lvl 40 när man ändå antigen har Whirlwind Axe eller bara ska lvla med den.. "men på lvl 40 när ni säger att man ska skaffa den så kan man skaffa epic 2h:s som e imba" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Suger?! Man kan använda WW axe till minst 50! (Btw Kirk, sluta kommentera varenda inlägg :S) Suger och suger, nja men på lvl 40 när ni säger att man ska skaffa den så kan man skaffa epic 2h:s som e imba lvl 50 från ZF? eller en boe rare som kostar ganska mycket och skit waste att köpa om man inte är twink? Finns massor med lvl 40 epics... mmm men onödigt att skaffa epic i lvl 40 när man ändå antigen har Whirlwind Axe eller bara ska lvla med den.. "men på lvl 40 när ni säger att man ska skaffa den så kan man skaffa epic 2h:s som e imba" Är inte Polearmen från mara rätt bra? Kommer inte ihåg om det var en 2h mace pole arm eller 2h svärd :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Från Princess? Eller goblinen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Droppas 1 epic i mara, ett 1h svärd för casters om jag inte minns fel, den gör typ ibland extra shadow dmg när man castar spells, nått sånt.. från princess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg