thepokemon Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 hej e det nån som vet vart man får cyckeln på pokemon gul??? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 a i staden där man möter misty fast om du vill betala kostar det 100000 kr fast om du vill ha gratis ska du gå till blixt staden sen gå in i huset där det finns många människor prata med gubben med hatt så får du en sak gå tillbaka till affären så får du din fina cykel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 20 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 taaaaaaaaaaaaaaaaack :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 a i staden där man möter misty fast om du vill betala kostar det 100000 kr fast om du vill ha gratis ska du gå till blixt staden sen gå in i huset där det finns många människor prata med gubben med hatt så får du en sak gå tillbaka till affären så får du din fina cykel :) Den kostar inte 100000 den kostar 1000000 och man kan bara få 999999 så man måste ta Bike Voucher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 20 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 men det e ju meningen att man ska få den gratis genom att åka till blixt staden! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 japp...det går i vilket fall som helst inte att få den på nåt annat sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 måste man till blixt staden? isåfall får jag v'äl göra det då! :P tack för hjälpen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 e det nån som vet vart man hittar eller gör så att man kan möta gymledaren på cinnabar ön?????? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Man måste klara Pokémon Mansion (labbet där Mewtwo skapades). Jag ska se om jag kan hitta en guide! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 hur kommer man till saffron staden på pkmon gul?jag har klarat det där med cinnarban ön men hur kommer jag till saffronstaden??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 åk till celadon store och köp en fresh water, soda pop eller lemonade...sen går du mot saffron city genom tullen..sen tar han din fresh water och du kan gå förbi.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 verkliiiiiiigeeeeeeeen....?det låter jätte konstigt!men vilken tunnel ska man gå till?menar du där vakten står?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg