0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 mmm...det spelar ingen roll i vilken av de 4 du går till... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 oki hoppas att det funkar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 japp det funkade ! :D tack!känn dig glaaaaaaaaaaaaaaaaad :lol: jag hade aldrig klarat det utan din hjälp! men hur får man"card key"?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 den man ska ha för att få silph scope eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 25 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 nee....den man ska ha för att öppna portarna i ett hus i safronstaden där det finns en massa team rocket i ett hus i Saffronstaden och man måste ha card key för att kunna öppna portarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 kolla runt den 3:dje och 5:te våningen...på nån av dom finns den...det är en Team rocket som vaktar den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 meee....jag har letat överallt i alla våningar och jag har bråkat mot alla rockets men jag kommer ingen vart!e det int enåt annat man ska typ klara för att få den?? snälla jag behöver hjälp!det börjar bli jobbigt... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 hur får man strenght på gul jag måste ha det för att klara pokemonligan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 minns inte riktigt....jag är INTE säker men jag vet att du kommer att få nån HM om du hittar en guldtand i saffari stället där man fångar pokemon så ska du hitta den nån stans in skogen så ska du ge den till "wardens hus"som ligger i den staden eller nåt sånt....men jag e inte säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Strengf=Hita guldtanden bredvid sacred house och ge den till gubben i huset till höger om pokemon centret!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Du ska bara möta en rocket som har en arbok på l 32 sen går du till höger, där finns en pokeboll med card key i!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Du ska bara möta en rocket som har en arbok på l 32 sen går du till höger, där finns en pokeboll med card key i!!!! jepp det är en jätte smal gång där så bara du får plats ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg