fredu Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Är servrarna kvar? Jag kan inte hitta dom :( Eller kanske det är till CS:S? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 skulle de vara surf skulle d va propp fullt ;) spec om d va rpg :P min favorit surf e surf_10x_reloaded mmm..håller med.jag är en surf <3 luver! :D men lite fuskigt om rpg och en e typ max och en e ny. min favo e typ alla home swet home maparna specielt funmap_se (inte surf) och surf_home_sweet_home_v3 och surf_ultimatum_v2 :lol: skulle va kul och köra dom maparna på en annan server :lol: p.s dessa mapar finns just nu ENDAST PÅ HOMESWEETHOME DM OFF OCH DM ON!(hoppas några finns på fuskaks servers) skulle bli kul om dom mapparna fans på fuskaks servers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 kör bättre maps som surf_ski_2 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TaNdborsteN Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Nice :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Servrarna finns ju inte >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Gör några HnS Servrar och det kommer vara fullt "Ochså"! :) Gillar verkligen HnS *MED* Blocks! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Det är aldrig nårga inne, Ju !!! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Det är aldrig nårga inne, Ju !!! :oNe jag vet det är inga som spelar..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 är det source elr 1.6 ni snackar om? om det är source så PMa mig så fixar jag servern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 är det source elr 1.6 ni snackar om? om det är source så PMa mig så fixar jag servernDet rör sig om Counter strike 1,6. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Kan inte det vara en source server också? Då kan jag ''kanske'' fixa en ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 (redigerat) ja ni jag har precis gjort en server som folk kan köra på. Men vet inte om ni kanske vill spela på den elr nåt för jag burkar stänga av den osv uppdaterar och ibland så startar jag om datorn. Det är på min dator inte på nån server. Så om min interet disconnectas kan ni säga hejdå åt servern :S EDIT: 83.252.164.131 är ip:n till servern. Har inte så mkt mods och sånt men under vad jag ska lägga in. Har admin mod bara. Så vill ni ha gg elr nåt säg till. Redigerat 5 Oktober 2009 av Denisb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg