Gäst Sladdis Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Han som trollade med repen..det var skickligt..och han med den kinesiska pålen.. Men tänk egentligen, vad e de för talang att kunna sjunga? Visst, kul och fint..sök till nåt barnsångsprogram..inte talang..då e de mer talang att vara gymnast ju..eller typ att klippa håret på armen -.- Alla som sjunger kan ju dra nån annan stans. De hör inte hemma i TALANG....lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Alla som inte sjöng var bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 den där ifdioten med en fgrj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 dom bästa var lätt barbie girl XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Jag gillade han som trixade med fotbollen, han var ju ganska skillad på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Han som trollade med repen..det var skickligt..och han med den kinesiska pålen.. Men tänk egentligen, vad e de för talang att kunna sjunga? Visst, kul och fint..sök till nåt barnsångsprogram..inte talang..då e de mer talang att vara gymnast ju..eller typ att klippa håret på armen -.- Alla som sjunger kan ju dra nån annan stans. De hör inte hemma i TALANG....lol. w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Han som trollade med repen..det var skickligt..och han med den kinesiska pålen.. Men tänk egentligen, vad e de för talang att kunna sjunga? Visst, kul och fint..sök till nåt barnsångsprogram..inte talang..då e de mer talang att vara gymnast ju..eller typ att klippa håret på armen -.- Alla som sjunger kan ju dra nån annan stans. De hör inte hemma i TALANG....lol. W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Han som trollade med repen..det var skickligt..och han med den kinesiska pålen.. Men tänk egentligen, vad e de för talang att kunna sjunga? Visst, kul och fint..sök till nåt barnsångsprogram..inte talang..då e de mer talang att vara gymnast ju..eller typ att klippa håret på armen -.- Alla som sjunger kan ju dra nån annan stans. De hör inte hemma i TALANG....lol. håller med dig dom som sjunger kan dra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Han som trollade med repen..det var skickligt..och han med den kinesiska pålen.. Men tänk egentligen, vad e de för talang att kunna sjunga? Visst, kul och fint..sök till nåt barnsångsprogram..inte talang..då e de mer talang att vara gymnast ju..eller typ att klippa håret på armen -.- Alla som sjunger kan ju dra nån annan stans. De hör inte hemma i TALANG....lol. Håller med dig till 110%. Vet faktiskt inte vad jag tycker varit bäst, men man har ju sett en del underhållande grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Haha :D Jag har bra inflytande ;) Nej, men jag kan också sjunga vafan..söker inte till talang för det..det är ju coolt med trollgrejerna..kinapålen, fotobllsskills..och sånt..bort med alla sångare/sångerskor! Fram med äkta talang.. Här under följer ett äkta Talang klipp. "En 6årig tjej går in. Jubel för att hon e söt" Bert-stjerrt: Hehehe..vad hätär duråe? "Stönar för att han e så j*vla fet" Tjejen: Mijanda.. Tobbe: Haha! Vad ska du göra då? Miranda: Sjunga.. "Jubel som om pavarotti stod där, tjejen sjunger lite, inte ens bra, mitt under akten får hon grön av tobbe och bert" *Klart* Bert: Jadu..du var söt en..(Flinar och stönar pedofilaktigt) Och du kan sjunga..De e grön för mig! Tobbe: Japp. Grön Sofia: Är du till salu? Hahaha grön! Där är alla töntar som sjunger asdåligt. "En kille kommer in och ska klättra i en påle och nästan dö typ O.o" Efter akten fick han 2 gröna och e röd- av Bert-stjert..Självklart. Så man kommer fram till att alla barn 6-12 som sjunger, kåtar sig Bert på och de får grön av honom. Alla söta barn vill Sofia köpa. Tobbe flabbar och ser allmänt kul ut. Men nejdå, gör nån en sak han tränat i typ 15år för som e assvårt och coolt, då tycker Bert de e värdelöst. j*vla fetto från skara(No offense Skara). Jag blir förbannad. Pedofil-Bert SUGER. :) Han röstar fram alla som sjunger eller e typ flickor 6-12...lol. //Sladdis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Haha :D Jag har bra inflytande ;) Nej, men jag kan också sjunga vafan..söker inte till talang för det..det är ju coolt med trollgrejerna..kinapålen, fotobllsskills..och sånt..bort med alla sångare/sångerskor! Fram med äkta talang.. Här under följer ett äkta Talang klipp. "En 6årig tjej går in. Jubel för att hon e söt" Bert-stjerrt: Hehehe..vad hätär duråe? "Stönar för att han e så j*vla fet" Tjejen: Mijanda.. Tobbe: Haha! Vad ska du göra då? Miranda: Sjunga.. "Jubel som om pavarotti stod där, tjejen sjunger lite, inte ens bra, mitt under akten får hon grön av tobbe och bert" *Klart* Bert: Jadu..du var söt en..(Flinar och stönar pedofilaktigt) Och du kan sjunga..De e grön för mig! Tobbe: Japp. Grön Sofia: Är du till salu? Hahaha grön! Där är alla töntar som sjunger asdåligt. "En kille kommer in och ska klättra i en påle och nästan dö typ O.o" Efter akten fick han 2 gröna och e röd- av Bert-stjert..Självklart. Så man kommer fram till att alla barn 6-12 som sjunger, kåtar sig Bert på och de får grön av honom. Alla söta barn vill Sofia köpa. Tobbe flabbar och ser allmänt kul ut. Men nejdå, gör nån en sak han tränat i typ 15år för som e assvårt och coolt, då tycker Bert de e värdelöst. j*vla fetto från skara(No offense Skara). Jag blir förbannad. Pedofil-Bert SUGER. :) Han röstar fram alla som sjunger eller e typ flickor 6-12...lol. //Sladdis word! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Haha :D Jag har bra inflytande ;) Nej, men jag kan också sjunga vafan..söker inte till talang för det..det är ju coolt med trollgrejerna..kinapålen, fotobllsskills..och sånt..bort med alla sångare/sångerskor! Fram med äkta talang.. Här under följer ett äkta Talang klipp. "En 6årig tjej går in. Jubel för att hon e söt" Bert-stjerrt: Hehehe..vad hätär duråe? "Stönar för att han e så j*vla fet" Tjejen: Mijanda.. Tobbe: Haha! Vad ska du göra då? Miranda: Sjunga.. "Jubel som om pavarotti stod där, tjejen sjunger lite, inte ens bra, mitt under akten får hon grön av tobbe och bert" *Klart* Bert: Jadu..du var söt en..(Flinar och stönar pedofilaktigt) Och du kan sjunga..De e grön för mig! Tobbe: Japp. Grön Sofia: Är du till salu? Hahaha grön! Där är alla töntar som sjunger asdåligt. "En kille kommer in och ska klättra i en påle och nästan dö typ O.o" Efter akten fick han 2 gröna och e röd- av Bert-stjert..Självklart. Så man kommer fram till att alla barn 6-12 som sjunger, kåtar sig Bert på och de får grön av honom. Alla söta barn vill Sofia köpa. Tobbe flabbar och ser allmänt kul ut. Men nejdå, gör nån en sak han tränat i typ 15år för som e assvårt och coolt, då tycker Bert de e värdelöst. j*vla fetto från skara(No offense Skara). Jag blir förbannad. Pedofil-Bert SUGER. :) Han röstar fram alla som sjunger eller e typ flickor 6-12...lol. //Sladdis Amen. Alla som ska sjunga kan väl bara gå till Idol istället. Och de som är under åldersgränsen kommer väl ändå inte göra karriär när de är så unga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.