Hoppa till innehåll

Skicka Wow


mariowii

Rekommendera inlägg

Om man ska köra 14 dagars saken så laddar man ju ner spelet. Testa att göra det. Dock så tror jag inte att det går att ladda ner the burning crusade så.

Det går att ladda ner Burning Crusade från account management.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

>Nå, ja laddade ner de där får magnet account men aså jag får '' damp'' man får version 2.1.00 eller va de e och ja needar patchen 2.3.3 men ja ladda ner de funkar ej ....ja har windos vista....kan någon hjälpa mig...eller hjälpa mig via msn? adda : [email protected] !!

Det ska väll stå update new patch nere ihörnet där du statar upp wow?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja ladda ner wow från manget account nu...nu kan ja ej uppdate till 2.4.0 eller 2.4.1 -.- :/

 

 

 

The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml" could not be renamed to "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml.Trash". (ConflictManager::ResolveConflicts/3)

To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors.

 

ja har reparerast flera gånger....jag vet att de kommer ta lång tid....men jag ber någon nu! kan nån kopiera sina filer packa i hop dom och skcika dom till mig på MSN?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...