Vendetta Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 (redigerat) Jag bor nära Trollhättan. B)Hah! Coolt! Föresten varför raporterades InFlame inlägg? :o Redigerat 26 April 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Praoat på Jm :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 (redigerat) För tre veckor sen praoade jag i S-klassen (särskolan) på Bodaskolan i Skutskär, för min utvecklingsstörda lillasyster går där. Så... tystnadsplikt FTW! Redigerat 26 April 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 har praoat på en verkstad och nu ska jag praoa på en pizzeria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 På Konsum ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Hittade ingen Bra prao plats så jag praoade på ett dagis som min mormor jabbar på två år i rad lite mobbat kanske men det var helt okej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Praoar inte förns sjuan... Vill praoa på Corestore, men för tidigt att tänka åp det nu. :I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Har praoat på BR leksaker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Jag praoade på McDonalds vilket resulterade i helg/lov-jobb.Fick äta gratis med om man ska "skryta" med vad man fick. Bor också relativt nära Trollhättan, kanske ska gå på Måg till hösten, så se upp ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Praoade en vecka på shell, riktigt skönt faktiskt men det beror väll på vem man har som arbetsledare. Skulle rekomendera ett lagerhus, min polare praoade där och fick en låda godis och en med läsk när han slutade ( 35x35 cm typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Vet inte, kanske ABB eller nåt annat ingenjörs aktigt. Vi praoar itne föräns i 8:an här nere. D.v.s nästa år. ._.' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Praoade på dagis ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.