Ceto Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Jag vill fråga en sak jag heter Ceto i fuska och om jag har en bild som jag gillar typ cs bild hur kan jag skriva Ceto på den med nån fin stil det vill jag veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 (redigerat) Photoshop... (Femton sekunder efter att han läst detta inlägg så kommer han skriva en ny tråd där han frågar hur man använder photoshop för att skriva text på bild) Redigerat 25 April 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Ok vart kan jag få tag på Photoshop da? Och sen måste man ha Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliw Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Du kan ju alltid använda Gimp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 ja jag testade gimp den va bra man kunde skriva på en bild men inte med snygga texter :P Ni ser på bilden där jag har skruvit Ceto med blå text. finns det inte annat typ 3d text eller nåt sånt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliw Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Använd Google!!! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Använd Google!!! :bah: Yeah right, lycka till med att få honom att försöka göra någonting själv ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Men vad ska jag söka på i google du kan ge länken till mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliw Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Men vad ska jag söka på i google du kan ge länken till mig... Du skrämmer mig :( Här är en länk,) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Va bra att jag skrämmer dig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 (redigerat) Men vad ska jag söka på i google du kan ge länken till mig... Du skrämmer mig :( Här är en länk,) Ja, folk med IQ lägre än en tvättbjörns skrämmer mig också :( Redigerat 27 April 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 MM .. Vad kul da , Föresten kan man göra 3D text me gimp?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.