Skurken Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 http://www.adobe.com/ Här, klicka på adobe sc3 extended eller nåt.. sen gör du ett konto och laddar ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliw Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Skämtar du det är fett svårt att läsa.. jag ser ingenting .. var kan jag skaffa trialen?? "Jag ser ingenting..." - Skaffa glasögon :)? Förövrigt följ dirtman's intrusktioner (orka stavning?) om du inte lyckas följa dom är du en idiot :D (Ta inte illa upp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 ehh... Orka Me trialen den är 260 mb nåt.. ( Mycket för mig :P ) ( Gimp är typ 60 Mb :P mycket mindre. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliw Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 (redigerat) Lol, Har du en dator anpassad för Windows 98, eller <_< Vad vill du komma med dina inlägg, vad kan vara en fortsatt disskusion? :) :bah: Du har installerat Gimp, Det räcker väl? Bara att söka efter tutorials, Som du inte fattar och frågar om hjälp är, men jag är redo :lol: Redigerat 3 Maj 2008 av Iliw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Lol, Har du en dator anpassad för Windows 98, eller <_< Vad vill du komma med dina inlägg, vad kan vara en fortsatt disskusion? :) :bah: Du har installerat Gimp, Det räcker väl? Bara att söka efter tutorials, Som du inte fattar och frågar om hjälp är, men jag är redo :lol:Wow, de där "Lär dig prata noobiska" kurserna lönade sig verkligen ser jag.(Mitt sätt att säga Bra svar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliw Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Wow, de där "Lär dig prata noobiska" kurserna lönade sig verkligen ser jag. (Mitt sätt att säga Bra svar) Ja, jag och min lille brorsa tyckte det var roligt att spamma ner med smileys - not. För övrigt var jag ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jag Har windows vista Rättare sakt kanske du har windows 98? me 200 bytes ramminne 5 kb hårdisk 3 bytes grafik kort osv! :P! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliw Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jag Har windows vista Rättare sakt kanske du har windows 98? me 200 bytes ramminne 5 kb hårdisk 3 bytes grafik kort osv! :P! :lol: Ja, det har jag faktiskt. (Dock används den inte). Kan ta en bild med mobilen som kommer om några veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Ok då låt mig se den da. :P! jag struntar i gimp orkar inte mycket advancerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliw Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Då har vi hjälpt dig i onödan, kiss my ass. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Ok då låt mig se den da. :P! jag struntar i gimp orkar inte mycket advancerat.Nähä, Paint då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Ok då låt mig se den da. :P! jag struntar i gimp orkar inte mycket advancerat.Nähä, Paint då? Eller kanske ett 8-bitars linjesystem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.