Iliw Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Enkel 3D text här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Tackar man tackar! :P Så gimp är då värt. Men adobe photoshop är väll bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Men vad ska jag söka på i google du kan ge länken till mig... Du skrämmer mig :( Här är en länk,) Ja, folk med IQ lägre än en tvättbjörns skrämmer mig också :( mm, jag höll på att pissa på mig när jag såg denna tråd. Riktigt skrämmande att en människa kan vara så... Ja, ni förstår nog........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Ehh ok länken som du angav kom jag till ett ställe och laddade ner filen så visar den masser me SK*T! palla. %PDF-1.3 %Çì¢ 5 0 obj <</Length 6 0 R/Filter /FlateDecode>> stream xœµZ pTÕ>i”í*ø€ÇÇQÔì:»›ûÚ{w©b˜ˆE !J)(ÙÍ&YÈî½KȦj•‚hgt¤ÚQZP뇩֎ ŠVµ(ŽŽXˆcÓ©Ø*V0 =ïsîÝ])6èL¸{ïyüç|ÿë,ƒZB7 †ÿç]ÅPS»{—‡ÈkØÞÊú{CËB©„‰ÿ#/Ôç®"œÞ&¦¡®'4 vô„tòA‡ŽžH§ÓIèXÉD vCíXr4'ÆÍÆ?ÑL]‡ˆ4ÏN˜6´S)<8ZiŽ‘B4nDðŸ¼WîêZ$[£ñTdVT7#—Gãz¤-·"p ³ÿ†®G&ÀL½Go´ˆ9-KýQ3â‘d%ü)âÑ1ø¼l7žÓ…þà.,ãuú–L\"èA_4t¾TÒLFà Ž×#ß½2%„Œó¼‚$¾d{2t,í•ñ\ØË)*åÉÇ.±mYÞÀûiIDNÜFã®î¸,d™z"•Bì&ÃË'4MO'ÉêìÑséæQ#©á9q ‰*mønrV“a!ˆüÆO®x‚^¦1‡ŸKT" ›1Óð ôF§“ÉQð)ȹ ”¹týwè 1|"£Çv { lite av texten är här men när jag öppnar kommer det mycket MER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Xtns -> Logos = snygga texter pjöjäuböljöjlölujuijui jpläbäumhhjlöjl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 (redigerat) eeh... Ok? vad snackar du om da? Redigerat 27 April 2008 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 menyerna i gimp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Ok så du menar att jag ska trycka på det eller? föresten jag vet vad logos är :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 offtopic: är det smarta klubben här inne eller? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliw Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Jag antar du laddar ner pdf-filen, och inte har Adobe Reader installerat? Var nu inte dum och försök öppna filen i notepad. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Jag öppnade den me notepad eller word nåt sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 MM .. Vad kul da , Föresten kan man göra 3D text me gimp?? Varför läser du inte bara hjälpfilen som kommer med programmet? Eller googlar "3D text gimp"?? Ska det vara så svårt att göra minsta lilla grej själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.