Ceto Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 (redigerat) JAG SKREV ALLDRIG ATT JAG BEHÖVER HJÄLP MED GIMP!! då har vi hjälpt dig i onödan.kiss my a*s. jag skrev om att det var ett program jag ville ha hjälp men det kan vara vilket program som helst! ok tack jag har fått min hjälp. Redigerat 5 Maj 2008 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 JAG SKREV ALLDRIG ATT JAG BEHÖVER HJÄLP MED GIMP!! då har vi hjälpt dig i onödan.kiss my a*s. jag skrev om att det var ett program jag ville ha hjälp men det kan vara vilket program som helst! ok tack jag har fått min hjälp. Behöver du inte hjälp med Gimp så behöver du ju inte hjälp alls, eller hur? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Joo för det kan finnas andra program ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Joo för det kan finnas andra program ;)Ja, men du frågade hur man kunde göra snygg text till bild, och det kan man med Gimp, och eftersom du kan Gimp så borde detta inte vara ett problem :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 mm... men inte bara gimp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.