Melie Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Du verkar ha rätt många spel ^^ kansek därför du har svårt för att fokusera på ett spel å bli duktig på det :P utan du kör lite här å lite där ¨på dina spel hahah har inte så många spel :P fast tyvärr inte så mycket tid som jag vill för att spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 f*n vad alla blev glada. 27 Juni är för faan 2 MÅNADER. Vi pratar om 3 språks översättning, inte en hel j*vla remake av hela spelet. Tack så mycket Nintendo, det får man för att köpa dina spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 f*n vad alla blev glada. 27 Juni är för faan 2 MÅNADER. Vi pratar om 3 språks översättning, inte en hel j*vla remake av hela spelet. Tack så mycket Nintendo, det får man för att köpa dina spel.källan är inte HELT 100% men troligen 90%! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 f*n vad alla blev glada. 27 Juni är för faan 2 MÅNADER. Vi pratar om 3 språks översättning, inte en hel j*vla remake av hela spelet. Tack så mycket Nintendo, det får man för att köpa dina spel.källan är inte HELT 100% men troligen 90%! :D Jag pratar om releasedatumet, inte om det är sant eller inte. Om det inte är 27nde så kommer det bli ännu längre vi får vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Oh! Niice, det kanske man ska köpa då ^^det är klart man ska köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Oh! Niice, det kanske man ska köpa då ^^det är klart man ska köpa det för mig är det inte helt självklart ^^ men någon kompis köper säkert det, å då får man prova å se vad det går för :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Är det inte självklart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Men hur orkar ni vänta så länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 mycket upphetsad nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag fyller år den 27:de Juni:D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Men hur orkar ni vänta så länge?Bara för att du är så bortskämd! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Är det inte självklart? Inte för mig :P Men man blir lite smittad av er hysteri att man antagligen köper det :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.