xSaaamii Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Vilken affär är bäst? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 game säljer biligast och har mer spel, men media-markt säljer biligast och har lika många spel som EB-games. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Har aldrig varit på GAME, så jag säger EB-games. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 sök på pricerunner, båda affärerna är dyra som f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 om du kollar på Halo 3: EB-Games/games priser: 699:- och sedan Media Markts: 499:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Vad har Media-Markt med det här att göra? Ska man inte välja Game eller EbGames? Jag väljer EbGames då det är närmare och personalen är schystare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Där jag bor har EBgames nästan dubbelt så mycket spel som Game. Fast det är dubbelt så bra service på Game.Alla e Schyssta och fixar det man vill 'ha'. Så jag säger Game :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Tror nog okså Game men kolla på el-gigantens hemsida dem kanske inte har så många spel men fett bra Priser. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Tror nog okså Game men kolla på el-gigantens hemsida dem kanske inte har så många spel men fett bra Priser. :D Online ja, i affärerna är det svindyrt. Av de två blir det EB Games. I deras butik i Gävle är det alltid samma två killar som jobbar, och dom är så jäfla sköna! Och så är priserna acceptabla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Inget av dom två skitaffärerna, mediamarkt FTW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Ja vet internet shopen är billig men det är dyrt i affärerna. Fast där jag bor så tror jag nog att det blir Ebgames personalen är shysstare och det är bättre priser :) Game är alltid smockfullt med folk :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Vad f*n har detta med Xbox 360 att göra? Låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg