muqq Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Pink Floyd Led Zeppelin Lynyrd Skynyrd (Med undantaget Sweet Home Alabama, har aldrig gillat den) Billy Idol Billy Talent Bob Dylan Sen finns det ju också band som har någon bra låt, men annars lyssnar jag inte på dem. Tex "Nothing Else Matters" och "One" av Metallica är de enda låtar som jag lyssnar på av dem. :) och nothing else matters och one e knappt trashmetal(blev lite osäker där vid one...) Vad har det med saken att göra? Jag gillar inte trashmetal/metal/hårdrock?/etc .. Det är väl därför som jag bara lyssnar på "Nothing Else Matters" och "One" av Metallica.. :S ((Är Metallica trashmetal anyways?)) ehh ja Metallica e världens första och världens mest kända Trashmetal band genom tiderna Metallica bildades samtidigt som Anthrax och Slayer, och de två sistnämnda är minst lika kända som Metallica. OnT: Pink Floyd är mitt favoritband inom rockmusik. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Metallica kanske är mer känd, men jag tycker Slayer är grymt mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Bumpar upp en bra tråd med att säga min top 5 :) 1. RHCP (Under the bridge) 2. Funkazaurus Rex (AdLib) 3. The Bearquartet (Put me back toghether) 4. Arctic monkeys ( I bet that you look good on the dance floor) 5. The Clash (Clash city rockers) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 1.Metallica 2. Bruce Springsteen & The E Street Band (Dom gör musik tillsammans och spelar) Sen kan jag itne komma på nån mer just nu.. Det finns skitmånga bra låtar som jag kan rabbla upp här i en timme.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Står mellan: Opeth Metallica Iron Maiden Lacuna Coil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Det var svårt, har så många favoriter :blink: Men jag väljer Children Of Bodom ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Slipknot är mitt nya Favoritband, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Killswitch Engage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Tycker inte att det finns något band som är bäst, det skulle isåfall vara Beatles som sålt mer skivor än något annat band/artist. Mina favoriter blir dock följande... 1. Rush 2. Led Zeppelin 3. Pink Floyd 4. Dire Straits 5. The Jimi Hendrix Experience Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Tycker inte att det finns något band som är bäst, det skulle isåfall vara Beatles som sålt mer skivor än något annat band/artist. Mina favoriter blir dock följande... 1. Rush 2. Led Zeppelin 3. Pink Floyd 4. Dire Straits 5. The Jimi Hendrix Experience Jag tror han menade vilket band som du tycker är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Tycker inte att det finns något band som är bäst, det skulle isåfall vara Beatles som sålt mer skivor än något annat band/artist. Mina favoriter blir dock följande... 1. Rush 2. Led Zeppelin 3. Pink Floyd 4. Dire Straits 5. The Jimi Hendrix Experience Jag tror han menade vilket band som du tycker är bäst. Ordet "bäst" är aldrig bra att använda inom musiken edtersom man inte tävlar mot någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Tycker inte att det finns något band som är bäst, det skulle isåfall vara Beatles som sålt mer skivor än något annat band/artist. Mina favoriter blir dock följande... 1. Rush 2. Led Zeppelin 3. Pink Floyd 4. Dire Straits 5. The Jimi Hendrix Experience Jag tror han menade vilket band som du tycker är bäst. Ordet "bäst" är aldrig bra att använda inom musiken edtersom man inte tävlar mot någon. Jag tror att 009400 inte tänkte så mycket på bakgrunden av ordet 'bäst' när han gjorde de tre trådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.