Viruz256 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Guns´n Roses ligger riktigt bra till med deras nya skiva Chinese Democraty eller vas den heter. :D Dom är riktigt bra!!! :D Gnr suger sen Slash lämnade... de var ju han som gjorde halva bandet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Guns´n Roses ligger riktigt bra till med deras nya skiva Chinese Democraty eller vas den heter. :D Dom är riktigt bra!!! :D elller TJAJJJNEASE DIMMOKRASSI som CDON.COM reklamerna låter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) Guns´n Roses ligger riktigt bra till med deras nya skiva Chinese Democraty eller vas den heter. :D Dom är riktigt bra!!! :D Gnr suger sen Slash lämnade... de var ju han som gjorde halva bandet... host host... Noob. det va när izzy lämnade som det blev sämmre, om du inte viste det så va det tack vare izzy och axl som appetite for destruction blev en av värdens bästa skiva.. dåtidens axl och izzy va bästa vänner. axl ville bara ha bra låtar som inte lät som ngt annat han hadde hört. och det va izzy som skrev dom flesta. sen när izzy lämna bandet så blev låtarna sämre. som ni har märkt.. själv så tycker jag inte att slash gjorde halva bandet, va mer Axl, Izzy, Slash, Duff och Steven som gjorde det. om man hadde bytt ut dom så hadde det inte varit ngt gnr som det va då. enligt mig. fast när slash lämna så gick duff med. DÅ va det inte kvar samma GNR som det va från början. mkt för att izzy hoppade av tror jag. nu berättade jag det kort... _________________________________________________________________ _ _ _ Lol FloroN xD Redigerat 18 December 2008 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NoLifer Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Atreyu, Children of bodom, BFMV Och Papa roach ftw :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) Metalica Redigerat 19 December 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Metalicaaha? antar att du menar det här bandet -> http://www.google.se/search?hl=sv&sa=X...ica&spell=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.