Aircondition Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Ramones Nightwish Dia Psalma Metallica The Doors KIZZ The Clash Det stavas KISS och inte KIZZ <_< Varför kan en del aldrig lära sig det? Jag vet det.. Men dels är "Z" snyggare, och dels är det roligt att mobba sånna som dig som stör sig på det :P... Föresten: The Doors AC/DC Queen Naj, det är snyggare att skriva det korrekt :P Då kan ju du börja rätta alla dina felstavningar om du tycker så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Ramones Nightwish Dia Psalma Metallica The Doors KIZZ The Clash Det stavas KISS och inte KIZZ <_< Varför kan en del aldrig lära sig det? Jag vet det.. Men dels är "Z" snyggare, och dels är det roligt att mobba sånna som dig som stör sig på det :P... Föresten: The Doors AC/DC Queen Naj, det är snyggare att skriva det korrekt :P Då kan ju du börja rätta alla dina felstavningar om du tycker så. Jag menar att det är snyggare att skriva bandnamn korrekt, om du syftade på att jag skrev "naj" istället för "nej" :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Ramones The Killers Coldplay (Clocks, The Scientist <3 och många fler) Slipknot Fall out Boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Här kommer min nya top 5 x] Guns N' Roses. AC/DC. Queen. Megadeth. Dragonforce. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Här kommer min nya top 5 x] Guns N' Roses. AC/DC. Queen. Megadeth. Dragonforce. :D Queen FTW! Och Angus Young så klart.. I AC/DC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) Här kommer min nya top 5 x] Guns N' Roses. AC/DC. Queen. Megadeth. Dragonforce. :D Queen FTW! Och Angus Young så klart.. I AC/DC.. Queen, dom har ju fett sköna låtar, bl.a Now i'm here och Don't stop me now. Det är ju 2 av dom bästa låtarna av Queen. Redigerat 4 Maj 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Hörde några låtar med linkinpark igår de äger ju sönder särskilt what have i done ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) Här kommer min nya top 5 x] Guns N' Roses. AC/DC. Queen. Megadeth. Dragonforce. :D Queen FTW! Och Angus Young så klart.. I AC/DC.. Queen, dom har ju fett sköna låtar, bl.a Now i'm here och Don't stop me now. Det är ju 2 av dom bästa låtarna av Queen. Bohemian Rhapsody funkar fint den också. OCh Another One Bites The Dust.. B) Redigerat 4 Maj 2008 av svenomar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Mitt favoritband just nu är Mortician. Mortician - Axe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Alesana är ju sjukt najs. För tillfället är det dock Subway To Sally. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Dags för min topp fem direkt från Lastfm : D Cute Is What We Aim For A Static Lullaby Suicide Silence Avenged Sevenfold KoRn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Min top 5 :P System of a Down KoRn Slipknot Lodger Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.