Zora Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Hur får man tag i Toad, vilka är dina två favorit karaktärer och vilken är din favorit bana? Mina favorit karaktärer är Baby Mario och Baby Luigi. Min favvo bana är Peach Beach. B) PS Hjälp mig helst att få tag i Toad.DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Mina två favvo förare är diddy kong och baby mario. jag4 vet inte hur man får toad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 tror att det var så att man skulle klara Special cup på 100 cc.. favvo karaktärer är nog Baby mario och King boo favvo bana är nog Wario colusseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 20 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jag har klarat Special Cup på 100 cc och kommit 1:a på alla banor på All Cup Tour på 50 cc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Mina är Mario och Luigi och bana Wario colosseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 jag använder oftast Parade Cart eller Luigis Green fire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Mitt Zuper Team: Bowser JR. och Praratropa i Bowser Jr´s bil. Det heter Shellbulldozer. Banor: DK´s Mountain Wario Colluseum Yoshi´s cricuit Dino Jungle Nu kommer jag inte på mer Toad: Flower cup på 100cc tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 tror att det var så att man skulle klara Special cup på 100 cc.. favvo karaktärer är nog Baby mario och King boo favvo bana är nog Wario colusseum Du har nästan min favoriter.Mitt Team: Baby Luigi och King Boo Bil:Guld bilen Heter:Baby Boo Team.LOL! Banor:Baby Park,Is banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 mina fövoriter ät worio och luigi och mario och mini mario och bana är baoser banan. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 mina fövoriter ät worio och luigi och mario och mini mario och bana är baoser banan. :D VA????????????Va säger du???Worio???? menar du Wario? Baoser????Menar du bowser???? tror man fick toad i 150cc någon cup mit team: Baby Mario Toadette I Toads kart Favo bana: DK´s Mountain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Man får Toad när man vinner guld i Special cup 100cc min favirit kombination är Toad&Waluigi och min favorit bana är Wario Colosseum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) Jag har klarat Special Cup på 100 cc och kommit 1:a på alla banor på All Cup Tour på 50 cc. vad? jag har klarat d på 150 cc, mina favvo karaktärer e Baby Mario och Baby Luigi, och favvo bilen e waluigis bil och min favvo bana e wario colosseum Redigerat 21 Mars 2004 av FireBall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg