Hoppa till innehåll

Serverfel

Rekommendera inlägg

Asså nu har jag tröttnat på den här skiten.

Vafan är det för nå fel på sidan? Jag höll på att skapa ett nytt ämne. Hade skrivit skit mycket, tog 20 minuter att skriva.

Sen när jag skulle skicka vidare så fick jag upp ett j*vla skit medelande att fuska.se servern inte kunde ta emot eller nått sånt skit.

Och jag får upp sådana medlenade i skolan och hos kompisar när man är på fuska.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det hjälper inte om man uppdaterar, ibland får man starta om Internet... Och ibland funkar inte ens det. Då är det bara att vänta tills sidan går i gång igen.

Då är det ej fel på Fuska.se utan på din uppkoppling förmodar jag :/ FASTCGI felet som andra nämner är känt, men dessvärre så kan jag inte göra något åt det mer än vad som har gjorts för 2 dagar sedan just nu. Har någon upplevt några FASTCGI fel för övrigt under helgen? Lördag/söndag?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det hjälper inte om man uppdaterar, ibland får man starta om Internet... Och ibland funkar inte ens det. Då är det bara att vänta tills sidan går i gång igen.

Då är det ej fel på Fuska.se utan på din uppkoppling förmodar jag :/ FASTCGI felet som andra nämner är känt, men dessvärre så kan jag inte göra något åt det mer än vad som har gjorts för 2 dagar sedan just nu. Har någon upplevt några FASTCGI fel för övrigt under helgen? Lördag/söndag?

Offtopic nu da; Haha, vilken rubrik ändring admin :lol:

När jag var hos en kompis i lördags kväll så fick jag upp ett error fel om nått FASTCGI stog det.

[edit]!!! {kl.09.12}

Admin jag tror nog att det är fel på fuska, för att nu fick jag också ett sådant medelande, kolla klocka på skrivbordet! Så att ni ser att jag inte ljuger ;)

post-58534-1209366689_thumb.jpg

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Offtopic nu da; Haha, vilken rubrik ändring admin :lol:

När jag var hos en kompis i lördags kväll så fick jag upp ett error fel om nått FASTCGI stog det.

[edit]!!! {kl.09.12}

Admin jag tror nog att det är fel på fuska, för att nu fick jag också ett sådant medelande, kolla klocka på skrivbordet! Så att ni ser att jag inte ljuger ;)

Det felet är ett annat fel än det som är fixat ;) Men om någon annan får fastCGI-fel så skriv de gärna här.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...