HUHEUEHEUEHUH Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Asså nu har jag tröttnat på den här skiten. Vafan är det för nå fel på sidan? Jag höll på att skapa ett nytt ämne. Hade skrivit skit mycket, tog 20 minuter att skriva. Sen när jag skulle skicka vidare så fick jag upp ett j*vla skit medelande att fuska.se servern inte kunde ta emot eller nått sånt skit. Och jag får upp sådana medlenade i skolan och hos kompisar när man är på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Ibland om jag typ ska gå in på en tråd kommer det med upp nån j*vla error sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 (redigerat) chansar på att det är ett FastGCI error. btw...när man skriver långa inlägg/trådar så använd anteckningar eller något istället för att skriva direkt. Redigerat 27 April 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t=0&start=0 Har står det om FastCGI... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Jaha, jaj så jag ska uppdatera bara? Jasså då ska jag göra det i skolan också da.. lol. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Det hjälper inte om man uppdaterar, ibland får man starta om Internet... Och ibland funkar inte ens det. Då är det bara att vänta tills sidan går i gång igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Brukade hända mig innan, har dock inte hänt på länge. Dessutom var det inga problem för mig alls. Bara uppdatera, e´sne var det löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Det hjälper inte om man uppdaterar, ibland får man starta om Internet... Och ibland funkar inte ens det. Då är det bara att vänta tills sidan går i gång igen.Då är det ej fel på Fuska.se utan på din uppkoppling förmodar jag :/ FASTCGI felet som andra nämner är känt, men dessvärre så kan jag inte göra något åt det mer än vad som har gjorts för 2 dagar sedan just nu. Har någon upplevt några FASTCGI fel för övrigt under helgen? Lördag/söndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 (redigerat) Det hjälper inte om man uppdaterar, ibland får man starta om Internet... Och ibland funkar inte ens det. Då är det bara att vänta tills sidan går i gång igen.Då är det ej fel på Fuska.se utan på din uppkoppling förmodar jag :/ FASTCGI felet som andra nämner är känt, men dessvärre så kan jag inte göra något åt det mer än vad som har gjorts för 2 dagar sedan just nu. Har någon upplevt några FASTCGI fel för övrigt under helgen? Lördag/söndag? Offtopic nu da; Haha, vilken rubrik ändring admin :lol: När jag var hos en kompis i lördags kväll så fick jag upp ett error fel om nått FASTCGI stog det. [edit]!!! {kl.09.12} Admin jag tror nog att det är fel på fuska, för att nu fick jag också ett sådant medelande, kolla klocka på skrivbordet! Så att ni ser att jag inte ljuger ;) Redigerat 28 April 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Ett av många skäl att inte använda IIS-servers. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Det hjälper inte om man uppdaterar, ibland får man starta om Internet... Och ibland funkar inte ens det. Då är det bara att vänta tills sidan går i gång igen. Då är det ej fel på Fuska.se utan på din uppkoppling förmodar jag :/ FASTCGI felet som andra nämner är känt, men dessvärre så kan jag inte göra något åt det mer än vad som har gjorts för 2 dagar sedan just nu. Har någon upplevt några FASTCGI fel för övrigt under helgen? Lördag/söndag? Offtopic nu da; Haha, vilken rubrik ändring admin :lol: När jag var hos en kompis i lördags kväll så fick jag upp ett error fel om nått FASTCGI stog det. [edit]!!! {kl.09.12} Admin jag tror nog att det är fel på fuska, för att nu fick jag också ett sådant medelande, kolla klocka på skrivbordet! Så att ni ser att jag inte ljuger ;) Det felet är ett annat fel än det som är fixat ;) Men om någon annan får fastCGI-fel så skriv de gärna här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Blev utsatt av det just när jag skulle klicka in på den här tråden. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.