Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hello!

Jo jag är member nu, då har ju mer saker i banken.

Men när mitt member tar slut vart försvinner mina member items då? Efter som att f2p har ju en begränsad bank.

Så kommer alla mina member items att försvinna när mitt member tar slut?

Vi säger så här, en f2p kan ha ex, 40 saker i sin bank, en member kan ju ha fullt. Så då om jag har banken full och mitt member tar slut, vart fösvinner dom då? Sparas dom och sen när jag blir member så har jag dom igen eller?

Skrivet

Dom finns kvar, fast om vi sägar att du bara kan ha 40 saker i banken å har 45 så kan du ta ut 1 sak så du har 44 men du kan inte sätta in den. Så kommer det vara ända tills du har kommit ner på 40 saker^^

Skrivet

Dom finns alltid kvar även om man är f2p Men om du har mycket och försöker sätta in det i banken igen kommer det att inte funka.

Skrivet

Ah, ok tack för svaren.

Dina saker i banken, om vi säger så här, när du ska köpa snus i affären, då sitter dom typ i en sån här tub, eller ja, när du tar den först så åker den som ligger bakom fram, så att du kan inte lägga tillbaka den, så är det med banken.

Du kommer ha kvar alla din saker synliga i banken, men om du råkar ta en av dom så kommer du inte kunna lägga tillbaka den.

Gäst TheOracle
Skrivet

Ah, ok tack för svaren.

Dina saker i banken, om vi säger så här, när du ska köpa snus i affären, då sitter dom typ i en sån här tub, eller ja, när du tar den först så åker den som ligger bakom fram, så att du kan inte lägga tillbaka den, så är det med banken.

Du kommer ha kvar alla din saker synliga i banken, men om du råkar ta en av dom så kommer du inte kunna lägga tillbaka den.

Bra förklarning ;D

Med snus

• Skapa ny...