Hoppa till innehåll

Spökhistorier


MilliamFh

Rekommendera inlägg

Här är en läskig historia som jag har komit på sjelv

 

Det var en tjej som hette Zara HON VAR 18 år .Hon hade en mamma som hette Lena och en losas pappa som hette Pär.

Lena och pär var ny gifta dom gifte sej ungefär för en vecka sedan. Zara har alltid tyckt att det är något konstigt med pä. Varge gong hon träffar hans blick blir hon stel och kall av rädsla.

 

LOV

 

Zara skulle snart sluta skolan men först skulle hon ha lov. Pär och Lena var inte hemma uttan dom var i Frankrike och dom skulle komma hem i dag.

Medans dom var i Frankrige så sovde Zara över hoss en kompis. När hon skulle gå hemm var kl.1 på natten. Hon kunde inte gå hem för det var förlångt och mörkt så hon tog tunellbanan. hon gick in i en av vangnarna och det var tomt.

Det var sent så hon bestämde sej för att sova effter 2 minuter vaknade hon av att någon kom och satte sej bredvid henne. Han som satte sej var helt blek i ansiktet

- Jag hetter Ben sa han sen berättade han att det var en man som skulle som gifte sej med en kvinna som var mycket snäll men manen hade inte berättat att han far mördare så han skulle bara mörda kvinnan uttan orsak.

- Men farför berättar du det här för mej ska du inte varna kvinnan ? sa Zara

- Jag varnar kvinnarns BARN!!!!!!! viskade han i Zaras öra. hon ville inte tro det hon sprang allt vad hon kunde ända hem till sej. Hon såg at lampan var tänd. Hon sprang upp i huset och skrek MAMMA MEN DET VAR FÖRSENT HON LÅG I TRAPAN MED BLOD I HUVEDET !!!!

 

HON VAR DÖD

 

Om jag får tycka till så ser jag ingen särskild handling i det. Ganska mycket stavfel också för den delen.

 

 

Inte så snällt att skrämma sin lillebror med spökhistorier min föräldrar hadde blivigt skit arga om jag hadde gjort det :(

Men han ville ju det,läs inläggen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag kan en.. hörde den när jag va 9 och vågade inte sova på ett tag, så vet inte ifall den är så bra att berätta för en så liten.

Men iaf här är den:

 

Det var en flicka som var med sin mormor i hennes sommarstuga. Hon skulle vara där en vecka. Första natten vaknade flickan och behöde gå på toa. På vägen till toan gick hon förbi trappan och där låg en grön hand och hon ropar " Mormor mormor, det ligger en grön hand på trappan!" Mormorden trodde inte på det så hon svarade att flickan skulle strunta i den. På morgonen när dom vaknade var den borta.

Nästa natt behövde hon gå på toa igen. Hon gick upp, var påväg till toan och där låg handen igen. "Mormor det ligger en grön hand på trappan!" Ropade flickan igen. Mormor trodde fortfarande inte på det och sa åt henne att strunta i den. Samma sak den här morgonen, den var borta.

Näsa natt behöve flickan gå på toa igen, men den här natten ropade hon inte och mormorden gick upp för att kolla och då hittade hon flickan död på golvet med an grön hand om halsen.

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var en kille som hade en gnome rogue i level 70. en dag så hade blizzard bannat hans account för han stod på taket av ironforge!!!!!!!!!!!1111 one million one hundred thousand and one hundred and eleven

 

 

SPPOOOHHHKKYKYKYYYYY!!!! pheEAAAR MEEE H

Idiot varning?

 

Väx upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Ok...här har jag en spökhistoria...skrev den själv :kung:

 

Det var en gång en flicka som hette Dyllan, hon var 13 år och hade precis börjat 7:an.

Hon kände ingen i klassen men eftersom att hon var rätt så populär i sin förra klass så kanske hon kunde bli populär här.

Men inte alls...hon blev mobbad och utfryst och hon fick hela tiden en massa kritik för sin klädstil och sitt utseende.

En dag så orkade hon inte mer, hon hängde sej inne på flickornas toalett i skolan.

Det var inte många som brydde sej, men efter 5 månader så började det att hända konstiga saker i skolan, flickor gick in på toaletten och många kom ut alldeles bleka i ansiktet. Det sas att Dyllan fortfarande vandrade på skolan men hon stog alltid inne på flickornas toalett och sa: En månad,en månad kvar,en månad!

Dagarna gick och det hade gått ännu en månad.

Stina den som mobbade Dyllan värst gick in på toaletten för att fixa sitt hår då hon kände att nån höll på hennes axel. Hon tittade upp i spegeln och hon såg Dylan stå bakom henne med blå/lila ansikte röda ögon och tårar rinna ner för ögonen.

Stina vände sej om snabbt men då var det ingen där, hon tänkte att hon höll på att bli galen. Hon fortsatte att borsta sitt hår då plötsligt hon började tappa sitt hår...en liten hår tuss ramlade ner på golvet och Stina sprang ut från toaletten snabbare än hon någonsin har sprungit förrut. Senare på kvällen så drömde Stina mardrömmar om Dyllan...Dyllan gick efter henne långsamt men sa inget....Stina vaknade alltid efter bara några timmar av att hon svettades som en gris.

Dagen efter så vågade knappt Stina gå till skolan men hon gick ändå. Hon försökte att inte tänka på Dyllan. Efter bara nån timme så gick hon in på toaletten igen för att fixa håret som hon alltid gör.Ännu en gång såg hon Dyllan i spegeln, hon vände sej om men den här gången försvann hon inte, utan hon stod kvar. små hår tussar ramlade ner och Dyllan kom nämare och närmare när hon stod nästan en halv meter framför så sa hon långsamt till Stina: Nej! Jag tänker inte [/color]sjunka ner till din nivå men det här kan du gott få...! Hon vände sej om och försvann.

Stinas tjocka,blonderade hår fortsatte att ramla av, tillslut hade hon inget hår alls.

Sen den dagen har Stina aldrig kommit tillbaka till skolan...det går ett rykte om att hon hade tagit livet av sej men det går ju oxå ett rykte om att Dyllan dödade henne...vilket av det som e sant vet man inte helt säkert...det ända man vet är att ännu en flicka har hängt sej...på samma toalett som Dyllan :unsure:

 

:rolleyes: Kanske inte världens bästa men jag hoppas att den kan skrämma din brorsa ;:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...