Hoppa till innehåll

Playstation 3 Eller Xbox 360 ?


xSaaamii

Rekommendera inlägg

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

PS3:

 

Maxad grafik

Blue-Ray spelare

Playstation Store

Gratis Online-Play

Dyrare än 360:n

Begränsat med spel

Inget vidare Multiplayer än så länge

Dålig spelkänsla

 

Xbox360

 

Bra multiplayer

Otroligt bra FPS-spel

Stort utbud av spel

Enorm hårdisk

Kostar med Online-Play

"Red Ring of Death"

 

Grön=bra Röd=dåligt

 

Kan inge vidare mycket om 360:n. Men grävde fram det jag kunde.

Väldigt konstig lista. Vad menar du med "Maxad grafik"? F*n vad jag är trött på alla ungar som dillar om spelkänsla. För det första kan du ju börja med att definiera det, för det är verkligen ingen som vet vad det egentligen betyder. För det andra så kan du ju inte skylla på konsolen att den har dålig spelkänsla, det får du ju faktiskt skylla spelens utvecklare för.

 

Har jag sagt att jag skyller mpå konsollen? Nej, jag sa det bra och det dåliga om det jag tyckte. Vissa tycker att spelkänslan är en viktig punkt, vilket du inte verkar tycka. Så låt dom som tycker det tycka det, och släng inte iväg massa tråkiga kommentarer till alla som skriver något som du inet håller med om.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS3:

 

Maxad grafik

Blue-Ray spelare

Playstation Store

Gratis Online-Play

Dyrare än 360:n

Begränsat med spel

Inget vidare Multiplayer än så länge

Dålig spelkänsla

 

Xbox360

 

Bra multiplayer

Otroligt bra FPS-spel

Stort utbud av spel

Enorm hårdisk

Kostar med Online-Play

"Red Ring of Death"

 

Grön=bra Röd=dåligt

 

Kan inge vidare mycket om 360:n. Men grävde fram det jag kunde.

Väldigt konstig lista. Vad menar du med "Maxad grafik"? F*n vad jag är trött på alla ungar som dillar om spelkänsla. För det första kan du ju börja med att definiera det, för det är verkligen ingen som vet vad det egentligen betyder. För det andra så kan du ju inte skylla på konsolen att den har dålig spelkänsla, det får du ju faktiskt skylla spelens utvecklare för.

 

Har jag sagt att jag skyller mpå konsollen? Nej, jag sa det bra och det dåliga om det jag tyckte. Vissa tycker att spelkänslan är en viktig punkt, vilket du inte verkar tycka. Så låt dom som tycker det tycka det, och släng inte iväg massa tråkiga kommentarer till alla som skriver något som du inet håller med om.

 

Det du skriver i ditt inlägg har inget som helst med att göra med det jag skrev. Kan du inte skriva tillbaka på ett ordentligt sätt kan du lika gärna låta bli. Du skriver en lista över bra saker med Xbox 360 och Playstation 3, iallafall vad det står överst. Eftersom det är ett väldigt brett spelutbud till konsolerna trots allt, kan du inte säga att det är dålig multiplayer och spelkänsla. Det beror på själva spelet, och som jag ser det skrev du en lista över Xbox 360 och Playstation 3. Isåfall får du skriva om specifika spel. Förstår du vad jag menar? Om inte, och du bara börjar prata en massa strunt, så får jag nog ge upp eftersom jag förklarat det så tydligt jag kan här. Du kan inte ha läst vad jag skrev. Skrev jag att jag inte bryr mig om spelkänsla? Nej, jag skrev att du skulle definiera ordet spelkänsla. För det finns inte många, antagligen inte du heller, som vet vad det betyder. Är det stämningen spelet utger? Storyn, karaktärerna, omgivningen, fysiken, grafiken eller vad är det egentligen? En femma på att du inte vet det. Tråkiga kommentarer? Det finns något som kallas att diskutera. Pallar du inte motargument så bör du inte skriva dina åsikter. Alternativt inte vara inne på forum alls.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS3:

 

Maxad grafik

Blue-Ray spelare

Playstation Store

Gratis Online-Play

Dyrare än 360:n

Begränsat med spel

Inget vidare Multiplayer än så länge

Dålig spelkänsla

 

Xbox360

 

Bra multiplayer

Otroligt bra FPS-spel

Stort utbud av spel

Enorm hårdisk

Kostar med Online-Play

"Red Ring of Death"

 

Grön=bra Röd=dåligt

 

Kan inge vidare mycket om 360:n. Men grävde fram det jag kunde.

Vad menar du med dålig spelkänsla? :wacko: :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS3:

 

Maxad grafik

Blue-Ray spelare

Playstation Store

Gratis Online-Play

Dyrare än 360:n

Begränsat med spel

Inget vidare Multiplayer än så länge

Dålig spelkänsla

 

Xbox360

 

Bra multiplayer

Otroligt bra FPS-spel

Stort utbud av spel

Enorm hårdisk

Kostar med Online-Play

"Red Ring of Death"

 

Grön=bra Röd=dåligt

 

Kan inge vidare mycket om 360:n. Men grävde fram det jag kunde.

Vad menar du med dålig spelkänsla? :wacko: :blink:

 

Jag tycker att både Wii och PS2 har bättre spelkänsla än vad PS3 har. På PS3 Så skakar kontrollen om man krockar i ett blirace, det gör inte PS3:ans kontroll. Vilket jag ser som ett minus. Och Wii har den bästa spelkänslan av alla konsoller, det kan ingen säga emot.

 

Aircondition: Det har visst att göra med det du skrev, du säger att jag skyller på konsolen. När jag enligt dig ska skylla på spelutvecklarna, men igentligen så skyllde jag inte på något. JAg skrev en lista på saker som jag personligen tyckte var bra/dåligt. Om du mottycker det jag skriver, säg det då. Och börja inte schafsa (Stavning) om det.

 

Och du diskuterar inte, du slänger tråkiga kommentarer i varenda tråd. Jag har egentligen aldrig sett dig skriva ett positivt inlägg.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS3:

 

Maxad grafik

Blue-Ray spelare

Playstation Store

Gratis Online-Play

Dyrare än 360:n

Begränsat med spel

Inget vidare Multiplayer än så länge

Dålig spelkänsla

 

Xbox360

 

Bra multiplayer

Otroligt bra FPS-spel

Stort utbud av spel

Enorm hårdisk

Kostar med Online-Play

"Red Ring of Death"

 

Grön=bra Röd=dåligt

 

Kan inge vidare mycket om 360:n. Men grävde fram det jag kunde.

 

Vad menar du med dålig spelkänsla? :wacko: :blink:

 

Jag tycker att både Wii och PS2 har bättre spelkänsla än vad PS3 har. På PS3 Så skakar kontrollen om man krockar i ett blirace, det gör inte PS3:ans kontroll. Vilket jag ser som ett minus. Och Wii har den bästa spelkänslan av alla konsoller, det kan ingen säga emot.

 

Aircondition: Det har visst att göra med det du skrev, du säger att jag skyller på konsolen. När jag enligt dig ska skylla på spelutvecklarna, men igentligen så skyllde jag inte på något. JAg skrev en lista på saker som jag personligen tyckte var bra/dåligt. Om du mottycker det jag skriver, säg det då. Och börja inte schafsa (Stavning) om det.

 

Och du diskuterar inte, du slänger tråkiga kommentarer i varenda tråd. Jag har egentligen aldrig sett dig skriva ett positivt inlägg.

 

De tre första meningarna skulle inte den bäste av svenskalärare begripit, omformulering, tack. Haha, va? "Om du mottycker det jag skriver, säg det då." Vafan, har det inte gått upp för dig att det är det jag gjort de senaste inläggen? -_- Jo, jag diskuterar. Som så många andra tar du diskussioner alldeles för personligt. Men snälla, "tråkiga kommentarer"? Det är du som är löjligt gnällig. Skulle du kunna citera var jag slängt ifrån mig "tråkiga kommentarer"? Skoj att du dessutom bara svarar på vissa delar ut det jag skriver. Det här med "spelkänsla" t.ex.? Hur var det nu igen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...