Bplay Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Ja om man säger som så så är det inte en möjlig händelse. Men meningen är att jag ska filosofera (flumma :P) om hur vi skulle vara då. Något jag inte ska ta upp är hur det skulle lösas med den ständigt växande befolkningen, eftersom det inte är relevant/intressant. Jag tänkte på en sak: Om döden inte fanns skulle ingenting bli gjort. Allt skulle bara skjutits upp. Döden tvingar oss att leva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Det skulle vara dödstråkigt. Ingen vill leva 300 år med migrän varenda j*vla da. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Det skulle vara dödstråkigt. Ingen vill leva 300 år med migrän varenda j*vla da. håller med.. som tur är e det inte möjligt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melie Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Jag tänkte på en sak: Om döden inte fanns skulle ingenting bli gjort. Allt skulle bara skjutits upp. Döden tvingar oss att leva. Stämmer vi skulle skjuta upp allt vilket skulle göra allt ännu mer tråkigt och inget skulle fungera som det skulle, usch tur att det inte är så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Odödligheten förbryllar alla på ålderdomshemmet. Detta skulle ju innebära att jag kan hugga huvudet av min bror utan att han dör, onekligen intressant ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Odödligheten förbryllar alla på ålderdomshemmet. Detta skulle ju innebära att jag kan hugga huvudet av min bror utan att han dör, onekligen intressant ;) Vad bra! Då kan jag ju leka Jackass :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Odödligheten förbryllar alla på ålderdomshemmet. Detta skulle ju innebära att jag kan hugga huvudet av min bror utan att han dör, onekligen intressant ;) Vad bra! Då kan jag ju leka Jackass :P Vi sa ingeting om att inte smärta finns. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Odödligheten förbryllar alla på ålderdomshemmet. Detta skulle ju innebära att jag kan hugga huvudet av min bror utan att han dör, onekligen intressant ;) Vad bra! Då kan jag ju leka Jackass :P Vi sa ingeting om att inte smärta finns. :) Ändå. Jag kan leka Jackass och veta att jag inte kommer dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Nä fy f*n, säger jag bara. Tänk om man skulle bli uppäten av en orm eller nåt (mahah, dåligt exempel, jag vet :P ) och vara tvungen att LEVA innuti den i all oändighet. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Odödligheten förbryllar alla på ålderdomshemmet. Detta skulle ju innebära att jag kan hugga huvudet av min bror utan att han dör, onekligen intressant ;) Vad bra! Då kan jag ju leka Jackass :P Vi sa ingeting om att inte smärta finns. :) Ändå. Jag kan leka Jackass och veta att jag inte kommer dö. Aha, och du tål självklart att ditt ben är brutet innåt och du måste lida med det i all framtid. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 irreterande för efter typ 200.000 år är alla skit gamla förutom baren å man blir bara äldre å äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Odödligheten förbryllar alla på ålderdomshemmet. Detta skulle ju innebära att jag kan hugga huvudet av min bror utan att han dör, onekligen intressant ;) Vad bra! Då kan jag ju leka Jackass :P Vi sa ingeting om att inte smärta finns. :) Ändå. Jag kan leka Jackass och veta att jag inte kommer dö. Aha, och du tål självklart att ditt ben är brutet innåt och du måste lida med det i all framtid. :evil: Så gammal jag är vid det tidslaget kommer de väl på en anti-smärtsam sak mot benen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.