Hoppa till innehåll

Hur Skulle Livet Vara Om Döden Inte Fanns?


Bplay

Rekommendera inlägg

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst TheWho

Det är ganska klart om hur det skulle bli, något intressantare är om vi skulle ha evigt liv, inte känna oss utslitna, inte få några sjukdomar och vara pigga hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte så mycket att tillägga, bara att det skulle bli förbaskat segt efter dagen man fyllt 60 år. Skitungar som pekar ut en på gatan, samt skrattar osv.

 

Efter 80+ skulle man känna sig som en hyena, dock ett ben färre än det nämnda djuret. Om man nu inte åker en fin handikapps-kärra och hånar allt och alla. Så ja, kör för fullt i den tidiga åldern, I say. ;)

min farfar är 86 och han är jätte pigg och glad... Redigerat av Khazar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det skulle nog vara ganska skoj i en början (typ första 20-40 åren) men sen skulle man nog vilja att livet skulle ha ett "ultimat" mål ett slut och att något som ingen kan förklara helt och hållet. Vad händer när man dör? Hur känns det osv?

 

Ett annat problem skulle nog vara att man blir psykiskt sjuk, efter ett par hundar år eller om ens det så skulle man nog börja fundera över meningen med livet (om det aldrig tar slut vill säga) för då finns inte ens fortplantningen kvar som ett argument.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst robloxSpelare

Nä fy f*n, säger jag bara. Tänk om man skulle bli uppäten av en orm eller nåt (mahah, dåligt exempel, jag vet :P ) och vara tvungen att LEVA innuti den i all oändighet. :blink:

eh... inte a oändlighet man kommer ju ut den natuliga vägen fattar ni? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...