xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Är era föräldrar separerade eller bor de tillsammans? [ursäkta om det finns en liknande tråd men har isåfall inte hittat den.] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Mina föräldrar är skilda sen snart 9 år tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 ja dom har varit skilda i ungefär 5 - 6 år snart :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 8 år har de varit skilda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 8 år har de varit skilda. Synd :( Jag har haft turen att mina inte har skiljt sig ennu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Mina föräldrar separerade på sportlovet förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Mina Föräldrar har varit separerade sen jag va 2år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Hmm.. jag har faktiskt ingen aning.. Dom har ett jävligt konstigt förhållande som jag inte har nån koll på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 De blev separerade när jag var 7år så det blev jobbigt i skolan =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 oj vad många som är skillda. mina bor ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 (redigerat) Mina skildes lite innan vintern det här året. Men Bplay, you have a point, många som har skilda. :P Redigerat 28 April 2008 av Mindtwistah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eafg Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Ja, morsan dog för 5 år sedan :( . då skilde de sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.