Hoppa till innehåll

Är Era Föräldrar Separerade Eller Bor De Tillsammans?


Rekommendera inlägg

Ja, morsan dog för 5 år sedan :( . då skilde de sig.

Jäkla stackare, jag är väldigt ledsen för din skull.

 

Ontopic: Hela min familj och släkt är kristna, så alla i min släkt är lyckligt gifta. Bara min farbror har separerat nu, men han och hans fru har vart ihop sen dom var 14, så det var kanske inte så konstigt. Nja, det händer ju att dom bråkar ibland, men sen sitter dom och pussas på kvällen igen :) Skulle inte kunna ta en skiljsmässa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Mina föräldrar är inte skilda, men många jag känner har föräldrar som är skilda, och det är faktiskt väldigt underligt.

Kan det vara så att den 'förra' generationen var lite mer 'impulsaktiga'?

Nah, men jag tycker det är bra för de som faktiskt skilt som och har det bra så, för det betyder ju att de inte var lyckliga i sitt förhållande, och då borde man ju inte stanna där.

 

Sen kan jag ju inte riktigt få ihop 2 och 2 här, för mina föräldrar är inte separerade. Men vad jag vet är iallafall att om mina föräldrar skulle säga att de vill skiljas och sedan välja att inte skiljar pga mig och mina syskon så skulle jag bli pissförbannad, för det är ju bullshit.

Liksom, ska ens föräldrar verkligen behöva vara olyckliga på det där sättet, bara för att en själv ska slippa vara ledsen ett tag.. För det är ju det, man är ledsen ett tag, och sen går det över- Men dina föräldrars olycklighet går nog inte över lika lätt.

 

Och titta på de som har skilda föräldrar, de är ju helt normala och glada personer :)

Tänk vad tråkigt det skulle vara att ha två föräldrar som inte gillar varandra och bråkar hela tiden :S

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sant, när mina föräldrar skilde sig blev jag ganska knäckt. Men bara ett tag. Idag mår jag bra och är för det mesta glad (händer ju att man har en dålig dag då och då, men det hör inte hit x)) Mina föräldrar kommer dessutom bra överens också och det är jag jävligt glad för. Hade aldrig pallat med en massa bråk mellan dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mina e separerade min papap har jag aldrig sett bor hoss mammai.

 

dom skildes när jag föddes :/

 

ska leta upp han när jag blir 17-18

Det beror ju på om du blir 17.... :evil:

 

Vad menar ni med om han blir 17?

 

He'll kill him when he turns 15... :evil:

And drink his blood while raping his family...

Redigerat av NejGear
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...