TheGreatest Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 separerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kazekami Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 shit! stackars er som har separerade föräldrar. skulle nog inte klara av det. men dom bor tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 mina är skilda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kazekami Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 det är typ 3-4 personer som inte har separerade/skilda föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 så är det nu för tiden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Mina är inte skilda. ROFL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 inte mina heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 det är typ 3-4 personer som inte har separerade/skilda föräldrar.Så illa är det faktiskt inte, för min del iallafall :) Har som folk säkert listat ut med meningen före separerade. Dom skillde sig typ när jag var 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 shit! stackars er som har separerade föräldrar. skulle nog inte klara av det. men dom bor tillsammans.Det är inte alls så farligt, nästan bättre ibland.. Om man blir less på någon av dom så flyr man till den andra i nån vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Mina är skilda, ganska skönt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Inte skilda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 Jag bor hos min mamma i Gävle och min pappa bor på Gotland... :cool: :verymad: :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.