xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Är det viktigt för er att passa in med t.ex klädstil .m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Är det viktigt för dig att göra så många onödiga trådar som möjligt så att du får mer "fuska rank" eller vad tramset nu heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Jag kan nog svara på det. Ja. Angående klädstilgrejset, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Nej, det tycker jag inte. Ens egna stil är viktigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 (. Det är klart att jag måste gå runt med den nyaste rosa randiga hoodjackan så fort den släpps. .) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 (. Det är klart att jag måste gå runt med den nyaste rosa randiga hoodjackan så fort den släpps. .)Gissar att du bor i sthlm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 (. Det är klart att jag måste gå runt med den nyaste rosa randiga hoodjackan så fort den släpps. .)Gissar att du bor i sthlm... Didn't spot the sarcasm? (Hoppas jag iaf att det var...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Jag har på mig det JAG tycker e snyggt. Det är det som räknas, inte avd alla andra tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Syndikalist Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 (. Det är klart att jag måste gå runt med den nyaste rosa randiga hoodjackan så fort den släpps. .) Gissar att du bor i sthlm... Didn't spot the sarcasm? (Hoppas jag iaf att det var...) /pat Det inom .( och .)-taggar innebär stark sarkasm/ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Om man nu lyssnar på undergroundmusik och springer runt i beige shorts, grå t-shirt, och svarta träningsskor så tycker jag man är helt totalt vrickad. Men som dagens mode (allt i ett och inget) så skiter jag i det, men ja jag tycker man borde gå i det man lyssnar på, det är helt klart roligare så också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 jag har på mej det jag tycker är snyggt och skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.