garkan Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Köp den datorn .. men jag skulle faktist säga att en intel är bättre men det är ditt liv denna är också grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jo jag vet fast jag har ju beställt nu och min farsa har en 3.0ghz och han kör cod4 på högsta med ett sämre grafikkort än 8600gt och han har bara 2 gig ram jag ska ha 4gig så det kommer nog flyta :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Snälla sluta snacka skit. Jag spelade crysis f*n på low på en 2.4 GHz Intel Pentium 4 + radeon xpress 3000. Och crysis på med på en AMD 64 2.6 GHz + Geforce 7900 GS. Så kom inte o snacka skit att det inte äns funkar på low för det funkar garanterat på medium.. Det är ju inte alls samma system så det går inte att jämföra på det sättet. Jag står fast vid vad jag har sagt. Minst ett 9600GT krävs för att spela dagens spel flytbart. Sen är det väldigt irriterande att ni uttrycker er i "lag" som är en helt annan sak. Ladda istället ner Fraps och se efter vad ni har för fps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.