Gäst BillieJean Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 På vår skola är det drygt 1000 elever, och även om många klasser har lunch samtidigt så är det inte så mycket prat. Åldern är ju 16+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Haha har minnen av dem där öronen :P Skrek man framför dem så la vissa av :) Pratig matsal? Ja, men det är bra annars så känns det som alla lyssnar på en. Mm,det funkar faktiskt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 På vår skola är det drygt 1000 elever, och även om många klasser har lunch samtidigt så är det inte så mycket prat. Åldern är ju 16+. Kan väll fortfarande vara pratigt? Fast dom är 16+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Ingen skriker, det är inte speciellt jobbigt. Jag pratar med mina vänner. Det är väl helt normalt skulle jag tro? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.