Hoppa till innehåll

Gta Iv


Northwest
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

det jag gillar mest är fordonen så j*vla bra gjorda,och hela LC til skillnad från dom andra GTA spelen är det "nya"LC mycket mer levande,man upptäcker ny saker hela tiden.och att man kan använda datorn i polisbilarna.

 

BTW polisen i GTA har Skaffat Nya Polis Hummrar(N.O.S.E PATRIOT)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Poison

Det är fint.

Synd att man inte kan slå sönder bilar med baseballbat lika fint längre.

 

Det kan bli rätt så långtråkigt ibland, speciellt om nån invecklad och irriterande mission går åt h*lvete.

T.ex. om du jagar nått bilfanskap, biljakter är otroligt irriterande då det är svårt att styra bilarna, så när du väl klarat av jakten så kör nån idiot på dig eller dyl. Drygt som f*n.

 

*SPOILER WARNING*

------------------------

Hade själv klarat av det första uppdraget till nån maffia där man skulle åka till ett inudustridistrikt och gå upp till en byggnad och kolla när den maffiafamiljen jag arbetar för möter en annan, som vanligt så börjas det skjuta och det hela slutar upp med att man jagar fiendemaffian efter pengarna man skulle offra åt dem, i bil såklart. Tillslut kraschade dem, och jag lyckades döda alla, trodde jag, fanns iaf inga markers på kartan, så står det nån gubbe med AK vid en trappa och skjuter ner killen som man har i bilen -_-

------------------------

*SPOILER END*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ahhh, jag bokade bär det var fullbokat så nu måste jag vänta en vecka :(

Skulle vilja spela nu och testa :(

Min kompis bokade när det var fullbokat och han skulle få sitt 1-2 veckor efter releasen. Men igår åkte han bara ner och hämtade spelet , det var inga problem. Testa det du.

 

 

Aa, men nu är det ju Valborgs saken eller så och då är alla affärer stängda så jag får nog vänta en vecka ändå, om jag inte får den om en vecka så åker jag dit och hämtar :D Men jag bokade från Games vet inte om det är samma sak där.

 

 

 

Är det någon som vet om man kan råna affärer isåfall hur?[/]

 

Det går inte på alla affärer men på de affärer som man faktiskt kan råna är det bara att gå bakom kassan och trycka på L2 (classical controlls) men annars så ploppar det upp en ruta. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Poison

s*tanS j*vla *******!

GJORDE ETT MISSTAG! JAG LÄT ROMAN

DÖ!

 

För alla som vill göra ett BRA val, läs den censurerade texten

 

Man möter i spelets gång en kille som kallas dimitri. Man arbetar med honom. Han förråder dig dock, och du vill få honom död. Han ringer och hotar dig under spelets gång, och t.o.m. kidnappar Roman(du räddar honom självklart). När du närmar dig spelets slut så kommer du göra ett uppdrag åt en "maffia"boss. Det går ut på att du ska lämna heroin till ett par ryssar. Du får välja mellan TVÅ VAL. Ett där du tar pengarna, du får 250,000. Ett annat där du dödar honom. Jag tog pengarna. Allt gick bra tills Roman och Mallorie skulle gifta sig, en hitman kommer till kyrkan och försöker döda Niko, men jag slår till honom och drar pistolen emot honom istället, men han hinner skjtua och träffar Roman, som dör. Jag tänker nu starta ett nytt spel, då jag tycker att spelet inte är värt spelas utan Roman, Kate är en hora som är pissed off på mig.. f*n OCKSÅ!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stor spoiler här nere

 

Jag har aldrig blivit så rörd av en story i ett spel. Mådde helt dåligt efter jag tagit kål på dwain. Jag ville ju inte ta död på någon egentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Poison

Stor spoiler här nere

 

Jag har aldrig blivit så rörd av en story i ett spel. Mådde helt dåligt efter jag tagit kål på dwain. Jag ville ju inte ta död på någon egentligen.

Så kände jag efter att

Roman dog

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ahhh, jag bokade bär det var fullbokat så nu måste jag vänta en vecka :(

Skulle vilja spela nu och testa :(

Min kompis bokade när det var fullbokat och han skulle få sitt 1-2 veckor efter releasen. Men igår åkte han bara ner och hämtade spelet , det var inga problem. Testa det du.

 

 

Aa, men nu är det ju Valborgs saken eller så och då är alla affärer stängda så jag får nog vänta en vecka ändå, om jag inte får den om en vecka så åker jag dit och hämtar :D Men jag bokade från Games vet inte om det är samma sak där.

 

 

 

Är det någon som vet om man kan råna affärer isåfall hur?[/]

 

Det går inte på alla affärer men på de affärer som man faktiskt kan råna är det bara att gå bakom kassan och trycka på L2 (classical controlls) men annars så ploppar det upp en ruta. ;)

 

 

då kan inte jag ha så långt på mitt gta för Roman har precis friat... J*vla vad sur jag blev på Michelle (Karen) när hon tar knarket jag vill ju själv klart skjuta henne men nehe då det går inte :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stor spoiler här nere

 

Jag har aldrig blivit så rörd av en story i ett spel. Mådde helt dåligt efter jag tagit kål på dwain. Jag ville ju inte ta död på någon egentligen.

Man känner betydligt mycket mer sympati för alla karaktärer.

 

Jag gjorde ett bra val - jag dödade

PlayboyX istället. Varför? Därför att han gick bakom ryggen på Dwain. Kände sympati för Dwain som nyss kommit ut från fängelset så jag dödade PlayboyX istället. Inte nog med att han hade ett fint safehouse. Det jag fick var hela hans takvåning som safehouse, plus att man får tre livvakter av Dwain.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...