Hoppa till innehåll

Hur Onormala Är Era Kompisar?


Rekommendera inlägg

Onormala... vad tycker du?

 

Vi brukar oftast inte ha så mycke att göra på rasterna, och mina polare är inte så värst roliga av sig.

Men det löser man med en härlig pung spark och ett redigt slag i bakhuvudet.

Sen ligger man och kräller och sllås tills man blöder(brukar funka på rekorn tal :D )

Sen så om man har tråkigt, då är det bara att gå ut på solgården och skricka "SIG HAIL!!" allt va man pallar.

brukar trissa upp humöret lite.

Ja! Va brukar vi göra mer för dummt..?

Dra ut vart ända liten sladd i data salen så att biosen startar och det börjar pipa.. Lite små kul..

Köpa ett kg ost och smör att sitta och gnaga på undet lextion tid. Trycka ner små brända penisar i nån randoms persons mun.

Kan inte skriva mera skit nu för att jag ärså trött glömm det sista och sen är det upp till dig om det är normalt eller inte

Vad är en solgård? :o :huh:

 

En gård med massa sol på :D

Nä jag mena skolgård.

(var lite lagom trött där med:P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag och mina kompisar vi är töntar iallafall i skolan, vi brukar gömma lärares kaffekoppar, spruta in flytande lim som stelnar i nyckel lås in till klassrummen, vi har en korridor som är skit lång, ( man kan löpa sig trött ) vi brukar ta snus och köra in det i läppen så att det blir blött sen formar vi den till en kula, ( som en pingisboll ) sen suttar vi allt vi har genom korridoren, och träffar väggen på andra sidan, blir en äcklig, stor, utsplättad snus fläck, sen börjar alla lärare klaga o.s.v.

 

Och du är 17?? Skulle inte tro det, grabben.

 

OnTopic:

 

Nee ja tycker inte jag är "normal" eller "onormal". Ja är neutral :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Gäst Mangekyoucake

birro; Ditt j*vla fuckface, halva min släkt dog i andra världskriget och du tycker det är kul att gå ut på skolgården och skrika ZIEG HEIL..j*vla fuckface, go to hell..

 

 

Mina kompisar är normala..varken störda eller nörda®.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

birro; Ditt j*vla fuckface, halva min släkt dog i andra världskriget och du tycker det är kul att gå ut på skolgården och skrika SIEG HEIL..j*vla fuckface, go to hell..

 

 

Mina kompisar är normala..varken störda eller nörda®.

tyckeru de var illa? på skolavslutningen innan sommarlovet ställde sig alla killar och heilade, alla lärare blev skit glada när dem såg de...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

birro; Ditt j*vla fuckface, halva min släkt dog i andra världskriget och du tycker det är kul att gå ut på skolgården och skrika SIEG HEIL..j*vla fuckface, go to hell..

 

 

Mina kompisar är normala..varken störda eller nörda®.

tyckeru de var illa? på skolavslutningen innan sommarlovet ställde sig alla killar och heilade, alla lärare blev skit glada när dem såg de...

 

Tyska skolen, GBG?? :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

birro; Ditt j*vla fuckface, halva min släkt dog i andra världskriget och du tycker det är kul att gå ut på skolgården och skrika SIEG HEIL..j*vla fuckface, go to hell..

 

 

Mina kompisar är normala..varken störda eller nörda®.

tyckeru de var illa? på skolavslutningen innan sommarlovet ställde sig alla killar och heilade, alla lärare blev skit glada när dem såg de...

 

Tyska skolen, GBG?? :rolleyes:

 

fruängsskolan, stockholm
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har dock också en kompis som är tretton år gammal, och som är väldigt seriös, för att vara i sådan ålder.

 

Jag är seriös för det mesta, men kan vara oseriös "ibland".

 

//Member

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har nog ingen normal kompis. f*n va trist att vara normal eller va ni menar med det :P

Där sa du ett sant ord.

Jag tror inte någon av mina kompisar är seriösa (inte jag heller), vi har så jädrans kul!

I och för sig så skrattar vi väldigt mycket på lektionerna, men hellre det

än att bara ha "normala" kompisar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...