Ceto Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag vill veta vart jag kan få tag på rave music eller få höra ( grymt mycke bas ) eller bra music men ganska mycket bas.... :P skulle bli AS !! glad älskar rave om jag inte skulle lysna skulle jag inte leva :P ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Typ googla på rave musik, sen springer du till affären och köper en skiva ;) Annars så kan du ju kolla på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Kollade på youtube typ 100 videon finns typ ingen bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 (redigerat) Om ni vet vart jag kan få tag så snälla säg det ( är ingen närd i rave men det är skönt att lyssna då och då ) :P Redigerat 1 Maj 2008 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Om ni vet vart jag kan få tag så snälla säg det ( är ingen närd i rave men det är skönt att lyssna då och då ) :PMen, asså du kan ju googla först, då får du fram altenativ på olika band, sen så går du in på ginza typ, söker på bandet och köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 orkar inte söka eller nåt , Sen tänker jag inte köpa nåt :P du kan bara säga en bra video eller länka så man får höra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Soft rave eller Hardcore rave? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Både och ... :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acidfoe Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 trance energy? qlimax? google . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.