duharsvamp Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Hej Jag går i femman om några veckor sexan. Och jag bor i Belgien och där har man sååååå många klass resor tillexempel att man får övernatta på ett hotel uppe i fjällen i tio dagar!!!!!!!! Får man göra såna klass resor i sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 vår klassresa blev bara till laserdome å jensens bofhus... så sjukt tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Min klass åkte till Fun City, kommer dock inte ihåg vart det låg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Vi (hela estetiskaprogrammet) gjorde en resa till tyskland. Resan gick mest ut på att vi skulle spela upp vår musikal ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 En gång om året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Troopa Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Min klass åkte till Göteborg, till Liseberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Det längsta jag har åkt med klassen var från västra Skåne till östra. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duharsvamp Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Men jag menar hur många dagar gick klass resorna ut på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Men jag menar hur många dagar gick klass resorna ut påca 3 dagar på gotland tror jag, TRÅÅÅKIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 (redigerat) Hej Jag går i femman om några veckor sexan. Och jag bor i Belgien och där har man sååååå många klass resor tillexempel att man får övernatta på ett hotel uppe i fjällen i tio dagar!!!!!!!! Får man göra såna klass resor i sverige? EDIT: Nej, FBI och NSA och alla andra ASHÄFTIGA myndighetsorganisationer spränger bussen och arresterar rektorn för att ha skickat oss till Liseberg i 3 dagar för att ha kul. Redigerat 1 Maj 2008 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Hej Jag går i femman om några veckor sexan. Och jag bor i Belgien och där har man sååååå många klass resor tillexempel att man får övernatta på ett hotel uppe i fjällen i tio dagar!!!!!!!! Får man göra såna klass resor i sverige? Du behöver inte följa med, men varför i h*lvete skulle det vara förbjudet? Det sa hon inte, hon frågade om man gjorde det, Duh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Hej Jag går i femman om några veckor sexan. Och jag bor i Belgien och där har man sååååå många klass resor tillexempel att man får övernatta på ett hotel uppe i fjällen i tio dagar!!!!!!!! Får man göra såna klass resor i sverige? Du behöver inte följa med, men varför i h*lvete skulle det vara förbjudet? Det sa hon inte, hon frågade om man gjorde det, Duh! Aha, läste belgien som bergen B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.