duharsvamp Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Skrivet 1 Maj 2008 Hej Jag går i femman om några veckor sexan. Och jag bor i Belgien och där har man sååååå många klass resor tillexempel att man får övernatta på ett hotel uppe i fjällen i tio dagar!!!!!!!! Får man göra såna klass resor i sverige? Citera
Bplay Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Skrivet 1 Maj 2008 vår klassresa blev bara till laserdome å jensens bofhus... så sjukt tråkigt.. Citera
Wendos Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Skrivet 1 Maj 2008 Min klass åkte till Fun City, kommer dock inte ihåg vart det låg... Citera
Simple Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Skrivet 1 Maj 2008 Vi (hela estetiskaprogrammet) gjorde en resa till tyskland. Resan gick mest ut på att vi skulle spela upp vår musikal ^^ Citera
Troopa Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Skrivet 1 Maj 2008 Min klass åkte till Göteborg, till Liseberg. Citera
xavio Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Skrivet 1 Maj 2008 Det längsta jag har åkt med klassen var från västra Skåne till östra. <_< Citera
duharsvamp Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Maj 2008 Men jag menar hur många dagar gick klass resorna ut på Citera
Khazar Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Skrivet 1 Maj 2008 Men jag menar hur många dagar gick klass resorna ut påca 3 dagar på gotland tror jag, TRÅÅÅKIGT Citera
Gäst Poison Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Skrivet 1 Maj 2008 (redigerat) Hej Jag går i femman om några veckor sexan. Och jag bor i Belgien och där har man sååååå många klass resor tillexempel att man får övernatta på ett hotel uppe i fjällen i tio dagar!!!!!!!! Får man göra såna klass resor i sverige? EDIT: Nej, FBI och NSA och alla andra ASHÄFTIGA myndighetsorganisationer spränger bussen och arresterar rektorn för att ha skickat oss till Liseberg i 3 dagar för att ha kul. Redigerat 1 Maj 2008 av Poison Citera
Gäst Keylogger Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Skrivet 1 Maj 2008 Hej Jag går i femman om några veckor sexan. Och jag bor i Belgien och där har man sååååå många klass resor tillexempel att man får övernatta på ett hotel uppe i fjällen i tio dagar!!!!!!!! Får man göra såna klass resor i sverige? Du behöver inte följa med, men varför i h*lvete skulle det vara förbjudet? Det sa hon inte, hon frågade om man gjorde det, Duh! Citera
Gäst Poison Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Skrivet 1 Maj 2008 Hej Jag går i femman om några veckor sexan. Och jag bor i Belgien och där har man sååååå många klass resor tillexempel att man får övernatta på ett hotel uppe i fjällen i tio dagar!!!!!!!! Får man göra såna klass resor i sverige? Du behöver inte följa med, men varför i h*lvete skulle det vara förbjudet? Det sa hon inte, hon frågade om man gjorde det, Duh! Aha, läste belgien som bergen B) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.