Gäst jeppedoli Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Hur gör man runor jag har gjort rune mysterios. Obs! kan inte stava. Och jag har en air talisman och rune ess och står vid den dära stenen vid dwarven Mine. Hur ska jag göra? jag har tästat att ta air talismanen på den lysande stenen och har tästat att ta rune ess på den men det går inte. Hur ska jag göra? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 (redigerat) Men asså, gör så här. Du har rune ess ok? Och du har en air talisman? Ok. Gå till Falador, sen går du neråt till Port sarim. Vid skogen precis utanför Falador ( på vägen ner mot Port Sarim) Då får du gå runt lite, då kommer du till en stor sten, med en symbol på, det ligger stenar runt den lite här å där, men när du står bredvid den största stenen, då trycker du på din air talisman, eller högerklickar du på den och trycker på "use". När den är markerad så trycker du på stenen, då teleporteras du till ett ställe. Sen när du är på det stället så ser du en till sten, gå fram till den och vänster klicka på den, bara vänster klicka. Då gör han runor av alla rune ess du har med dig. Vi säger så här, att du har en air talisman med dig, och sen resten rune ess, då när du klickar på stenen då blir alla dina rune ess som du har med dig till air runes. Redigerat 1 Maj 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Hur gör man runor jag har gjort rune mysterios. Obs! kan inte stava. Och jag har en air talisman och rune ess och står vid den dära stenen vid dwarven Mine. Hur ska jag göra? jag har tästat att ta air talismanen på den lysande stenen och har tästat att ta rune ess på den men det går inte. Hur ska jag göra? :huh: Du måste gå till rätt sten, du kan inte bara gå till nån sten och så. Om vänster klickar en gång på talismannen så säger dom hur du ska gå för att komma til den rätta stenen. Sen gör du som Ramptomex sa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Berg Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Gå till rätt stone som är utanför falladoor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolipop123 Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 om du högerklickar på en stor sten så ska det stå "mysterius ruins" då har du kommit rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 (redigerat) Ha Rätt tailsman sen dra till rätt ställe, Det är en sten som det lyser färger från, Ser ut som ett x typ. du måste ha rune essence. Redigerat 29 Maj 2008 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Frågan är besvarad i 2:a inlägget, ni andra är sugna på att få varningar? Ett inlägg skall ha ett relevant innehåll som tillför något. - Tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg