Gäst 0012 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag städar undan mina spel i rummet o skottar snö i sommarn brukar jag vattna blommerna klicka alt o gräs o sånt o hjälpa min mamma i köket fast när vi blir stora kommer vi vara som våra föräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Hej! Jag brukar dammsuga, diska och gå och handla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 hmm, städar mitt rum, klipper gräset, kanske lite andra småppgifter som att posta brev o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 jag är it-geniet i huset :lol: :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Hjälper till med lite av varje... varje vecka städar man ovanvåningen, jag och syrran turas om med badrummet.. ibland städar man undervåningen åt föräldrarna och lite sånt städar kaninburen varannan vecka (turas om med syrran igen) tömmer och fyller diskmaskinen varannan gång och lite till - ps. toaletter STINKER efter en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Nja jag brukar plocka ut disken,städa rummet på sommarn så klipper jag alltid gräset! Har också 2 kaniner men dom sköter syrran om. jag vet inte ens vad dom heter =/ hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag dammsuger, moppar, diskar, lagar mat, plockar undar saker, tvättar kläder, viker kläder...finns fler saker oxå, orka ränka upp allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag är it-geniet i huset :lol: :D :P Tänk o få lön för att fixa med en dator :lol: *drömmer mej bort* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 hallå jag hjälper inte till med någonting :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 hallå jag hjälper inte till med någonting :lol: Du har snälla föräldrar... <_< Fast mina är ju också snälla men på ett annat sett :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 (Rowyn @ 24/03-2004 15:01:15) hallå jag hjälper inte till med någonting :lol: Du har snälla föräldrar... <_< Fast mina är ju också snälla men på ett annat sett :P mm jag sitter vid datan hela dagarna :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 (Rowyn @ 24/03-2004 15:01:15) hallå jag hjälper inte till med någonting :lol: Du har snälla föräldrar... <_< Fast mina är ju också snälla men på ett annat sett :P Det är inte snällt av föräldrar att inte lära sina barn att ta ansvar o dyl.Snarare ansvarslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.