Chany Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 (redigerat) 43-4413, tjej och så stora fötter? Antingen så ljuger du någonstans eller så har du problem med att hitta skor. Jag har 42 oftast, skotillverkare gör skor så olika att jag har allt ifrån 39-44 om man ska kolla i dojorna. Problem med att hitta bra skor? Jajebox. Varför skulle jag ljuga? Är 175 cm lång, en av andledningarna till att jag har stora fötter kanske? Redigerat 3 Maj 2008 av Chany Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 40-41 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 45 - 46 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 ADMIN! Byt bort "Sveriges största spelforum" till "Sveriges största fötter finns här!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 42-43 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Troopa Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 40-41. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 ADMIN! Byt bort "Sveriges största spelforum" till "Sveriges största fötter finns här!!"Du är för rolig. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 ADMIN! Byt bort "Sveriges största spelforum" till "Sveriges största fötter finns här!!"Ja, eller också, "Hitta din själsfrände.Se!" Jag har 45-46 och är 1.77 lång :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 42-44, kan inte skotillverkarna göra skor som stämmer i storlekarna? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 ADMIN! Byt bort "Sveriges största spelforum" till "Sveriges största fötter finns här!!"Ärligt talat, detta är i allmänt här skrivs allt annat, duger det inte så stick till,., Pokemon forumet eller nåt sånt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 ADMIN! Byt bort "Sveriges största spelforum" till "Sveriges största fötter finns här!!"Ärligt talat, detta är i allmänt här skrivs allt annat, duger det inte så stick till,., Pokemon forumet eller nåt sånt ;) Vadfan snackar du om? Poison menar att Sveriges största fötter finns här. Han vet nog att allt annat skriv i allmänt... o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 42 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.