Threeforce Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Min fröken är konstig vi har fakta böcker och om det inte finns fakta får man inte leta efter fakta på datorn. Hon sa att man bara fick skriva det man visste(bra) men man lär sig igenting. Vad är det för mening och skriva det man redan vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) vi får använda en j*vla skit Mac den är så trög :angry: vår skola har bara Mac Redigerat 21 Mars 2004 av BardocK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vi får inte det. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vi får men skolans datorer är sååå sega. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 ja vår skola har alla fakta filerna från 1998 vi har 6000 fakta i våra datorer :angry: fast vi har internet så vi kan gå in jag gick in en gång med min kompis jag skulle visa sidan för han fast den var trög när jag skrev inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 vi får...men datorerna e ganska slöa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) vi får använda datorerna är inte så slöa :) Redigerat 21 Mars 2004 av sotansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 På vår skola har vi bara Xp och 98 *vi har grymt snabba datorer på våran skola* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vi får använda våra datorer i skolan och dom är snabba bara xp på dom nya. Vi får va inne på ALLT på datorerna i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vi får men skolans datorer är sååå sega. ja,det e dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vi får använda våra datorer i skolan och dom är snabba bara xp på dom nya. Vi får va inne på ALLT på datorerna i skolan. Lyllo. En i min klass brukar kolla fakta om Resturang k*k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vi får men skolans datorer är sååå sega. våra är nog långsamare än era tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.