Putte Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) För mig tog det 15min att starta en dator, och då ljuger jag inte! Slå det ni! :P Fast det är datornerna i klassrumme, sen har vi en datorsal också, där är dom lite snabbare! :P Redigerat 21 Mars 2004 av Putte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Våra 95 är snabbare än 98. Vi får bara gå in på internet om fakta och First Class. Men på firtids får man göra vad man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vi spelar bara ibland när vi håller på med nåt.så spelar vi t ex europa spel eller nåt annat svin tråkigt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag och mina kompisar brukar spela Robotkampen på blip, jag vinner hella tiden:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag spelade det förut.men nu kostar du ju pengar att vara medelm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 På kunskapsskolan där jag går så bygger allt arbete på datorer. Man har en egen andvändare. Man måste gå in på datorn för att se vilka uppgifter man ska göra, Man har en egen e-post mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 på min skola får man göra typp bara skolarbete, anars så blir man avstängd. på våran skola har det också blivit kult att bli avstängd så fort som möjligt och så länge som möjligt. det var jag och en till som grundade hela iden, vi tävlade om vem som vart avstängd längst nu så är typ hela klassen avstängd... det är roligt, jag är avstängd i 3 år, om man räknar i hop allt, lyckades ta mig förbi deras "säkerhets" lås på datorn.... lol, simpelt hehehe. upmanar ingen annan att göra deta eftersom det kan polisanmälas, men min skola sket it, fast jag fick världens utskälning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Vadå hackade du dig in på skolans dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 muahah.. i min skola får man en egen dator så vi sitter och lanar lite ibland.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 vi får använda en j*vla skit Mac den är så trög :angry: vår skola har bara Mac Mac är inte skit :angry: Vi har alltid fått använda dator för infomation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 i våran skola är datorerna ganska bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej! Vi har en datorsal (datorerna är Me) som vi får gå till 2ggr i veckan, där får vi arbeta och söka information. Men vi har också en studieverkstad där det finns 7 datorer men där har bara en Internet (den är en Xp). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.